26-04-2016 | EXPIRA LA 26-05-2016
Job expirat
– numar de oameni in subordine – 21
Organizeaza, coordoneaza si raspunde pentru buna functionare a societatii.
Elaboreaza si implementeaza politici comerciale menite sa duca la eficientizarea activitatii societatii si la cresterea profitului acesteia;
realizarea obiectivelor de dezvoltare ale companiei, in concordanta cu strategia stabilita de catre Administrator si asocati;
reprezentarea companiei in relatiile cu furnizorii, clientii, precum si alte organisme, organizatii, institutii de stat sau private, in limita mandatului acordat.
coordonarea eficienta a personalului din subordine.
Stabileste, in acord cu administratorul societatii si cu echipa de management, obiectivele generale, specifice si operationale ale companiei pe termen scurt, mediu si lung;
Planifica, prognozeaza, urmareste si raspunde pentru realizarea planurilor propuse si aprobate de catre Administratorul societatii;
Identifica si inlatura factorii care impiedica realizarea planului de vanzari si propune cai de optimizare;
Organizeaza, monitorizeaza si este responsabil pentru activitate comerciala si operationala desfasurata de catre companie;
Propune noi directii de dezvoltare ale societatii; ia masurile necesare in vederea extinderii paletei de servicii oferite;
Propune si implementeaza masuri de reducere a costurilor operationale si comerciale;
Propune solutii si implementeaza masuri pentru cresterea vanzarilor de servicii: transvazare, depozitare si livrare;
Raspunde pentru intocmirea si executarea planului lunar de vanzari/prestari servicii. Urmareste regulat volumul serviciilor prestate, si transmite informatia catre administratorul societatii;
Urmareste piata de profil, piata concurentiala, identifica tendintele de dezvoltare si conditiile de oferire/vanzare a serviciilor din domeniu;
Raspunde pentru modul in care societatea isi respecta sau isi duce la indeplnire obligatiile contractuale in baza contractelor de furnizare/prestari servicii. Asigura rezolvarea cerintelor clientilor concomitent cu sustinerea intereselor societatii;
Raspunde de calitatea serviciilor oferite de catre societate furnizorilor si clientilor societatii;
Raspunde pentru modul in care clientii sau furnizorii societatii isi respecta obligatiile contractuale provenite din contractile incheiate. Participa activ la stabilirea conditiilor generale ale colaborarii cu furnizorii si clientii;
Raspunde pentru luarea masurilor necesare incasarii eficiente si la timp a contravalorii serviciilor prestate
Isi asuma responsabilitatea pentru propunerile de noi furnizori si/sau clienti, dupa ce a verificat pozitia lor in piata;
Propune conducerii societatii actiuni de marketing si de promovare, campanii de publicitate, cu scopul maririi volumului de servicii vandute;
Participa la elaborarea bugetului anual, analizeaza propunerile inaintate, opereaza corectiile necesare si trimite Administratorului spre aprobare bugetul final;
Asigura un climat de comunicare prielnic in cadrul societatii. Urmareste ca propriile decizii si sarcini transmise angajatilor din subordine sa fie intelese de catre acestia in mod corespunzator;
Participa la sedintele generale convocate de catre Administratorul societatii;
Executa si alte sarcini de serviciu legate de conducerea societatii, date de catre administratorul societatii;
Nivel de studii: studii superioare, preferabil tehnice/economice
DOMICILIUL IN ZONA MANGALIA-CONSTANTA
EXPERIENTA ANTERIOARA PE UN POST SIMILAR- IN DOMENIUL OIL&GAS / STATII DISTRIBUTIE CARBURANT
/ GAZE LICHEFIATE
Calificarile/specializarile necesare:
– Cunoasterea de limbi straine: limba engleza, nivel avansat;
– Operare PC: Word, Excel, Power Point, program de baze de date, navigare internet; – Permis conducere categoria B.
– Experienta de lucru necesara: experienta intr-un post similar (minim 5 ani).
certificat ANRE – reprezinta un avantaj
Salariul fix net 6000 RON -usor negociabil
Program de lucru 8 ore/zi, 40 ore/saptamana, program de zi; Isi desfasoara activitatea cu ajutorul echipamentelor electronice si echipamentelor de birou puse la dispozitie de societate;este responsabil de pastrarea in buna stare a acestora;
Activitatea se desfasoara la sediul societatii: MANGALIA
Program de lucru: 08:00 – 16:00;
www.activrecruitment.ro
Servicii de recrutare si selectie personal, executive search, head-hunting, evaluare psiho-profesionala, outplacement si consultanta in domeniul resurselor umane. Servicii personalizate, pentru a se potrivi cu fiecare dintre cerintele specifice ale partenerilor nostri.
Ceea ce ne diferentiaza de concurenta este pasiunea pentru domeniul resurselor umane!