Inspector ITP

MIDA

12-08-2014 | EXPIRA LA 14-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- realizează recepţia autovehiculului, clarificări şi pregătire;
- poartă discuţii cu clientul pentru programari;
- recepţia se face în mod activ (la punctul de ITP);
- efectuează inspectia conform recomandarilor RAR din RNTR aferent;
- tine legatura cu RAR;
- se asigură că munca a fost prestată corect, conform cerinţelor standardelor de calitate.


CERINTE

- detinator atestat ITP autorizat RAR;
- studii tehnice (constituie avantaj);
- experienta pe un post similar minim 1 an;
- cunostinte de legislatie in domeniul ITP;
- cunostinte bune de operare PC;
- permis de conducere categoria B;
- aptitudini de comunicare, capacitate de asimilare facilă de noi cunoştinţe, dorinţă de perfecţionare continuă.


BENEFICII OFERITE

- conditii de munca foarte bune;
- salarizare in functie de performanta;
- posibilitate de realizare şi afirmare profesională;


DESCRIEREA FIRMEI

MIDA este dealerul oficial al celor trei mărci, care aparţin aceluiaşi grup: Renault, Nissan, Dacia. Mulţumită acestui fapt aveţi posibilitatea de a achiziţiona autovehiculul dorit alegând dintr-o gamă largă de tipuri, de la masini de teren şi autoturisme până la microbuze şi autocamioane. După alegerea tipului şi mărcii, puteţi cumpăra autovehiculul respectiv prin cash, în rate şi în leasing.

În cazul achiziţionării autovehiculelor Renault vă oferim un pachet de leasing propriu, Dvs. completând un formular, la care în câteva minute primiţi răspunsul nostru privind întrunirea condiţiilor financiare cerute, în acest mod cruţându-vă de aşteptările de prisos.

Concesiunea Dacia, Showroom-ul şi Atelierele de reparatii mecanice şi caroserie, sunt dotate după toate standardele constructorului. Clienţii pot gãsi o modernă linie pentru Inspecţia Tehnică Periodică şi întreaga gamã de piese de schimb de origine Dacia, precum şi o gamã largã de accesorii.

Investiţia în latura umană nu a fost neglijată şi face parte din programul de abordare al afacerii, având ca scop promovarea valorilor de echipă, selecţia pe bază de competenţă şi experienţă, criterii ce au funcţionat la formarea tuturor departamentelor până la top management. Obiectivele noastre rămân aceleaşi - creşterea gradului de satisfacere a nevoilor clienţilor şi îmbunătăţirea cotelor de piaţă deţinute.