Job expirat
Responsabilitati:
Asigurarea bunei funcţionări a activităţii de administrare personal prin gestionarea şi aplicarea corectă a procedurilor specifice, conform legislaţiei muncii, regulamentului intern şi politicii de resurse umane a companiei;
Introducerea şi verificarea datelor personale ale angajaţilor în sistemul de gestiune informatizată a personalului;
Experienta in domeniul resurselor umane min. 2 ani
Foarte bune abilitati de calculator (Word, Excel, software salarizare)
Foarte buna cunoastere a legislatiei muncii romanesti
Curs Inspector Resurse Umane cerinta obligatorie
CANDIDATUL IDEAL :
Persoana dinamica, energica, practica;
Spirit intreprinzator;
Abilitati numerice, analitice si organizatorice
Abilitati foarte dezvoltate de comunicare;
Abilitati dezvoltate de relationare;
O foarte buna capacitate de adaptare, acomodare, integrare;
Abilitati de intelegere si transmitere a informatiilor;
Orientata spre rezultate;
Foarte motivata;
Foarte organizata;
Abilitati de organizare si planificare
Salariu, Card de masa, dezvoltare profesionala, alte beneficii specifice politicilor companiei
Ana şi Cornel este o companie românească cu activitate în domeniul producţiei de preparate din carne, cu capacitate de peste 20.000 de tone pe an şi cu peste 800 de angajaţi. De peste 20 de ani, Ana şi Cornel produce mezeluri de familie create şi certificate la standarde de calitate: salamuri, cârnaţi, specialităţi, crud-uscate, semipreparate, precum şi carne proaspătă de porc, vită și pasăre. Produsele “ De la Ana şi Cornel” sunt comercializate în peste 100 de magazine proprii şi prin intermediul distribuţiei proprii la peste 3000 de distribuitori, hypermarketuri si export. În ultimii 5 ani, compania Ana şi Cornel, se menţine în Top 3 a celor mai importante companii din industria cărnii din Romania.