Job expirat
- Elaboreaza si implementeaza strategia de relatii cu furnizorii interni si externi.
- Mentine relatia cu furnizorii, cereri de oferte, lanseaza concursuri si licitatii cu furnizori multipli.
- Negociaza contractele de achizitii, evalueaza corect oportunitatea acceptarii unui furnizor nou.
- Lucreaza in baza unei liste de furnizori calificati pentru materiale si procese speciale.
- Creeaza un sistem de comanda, centralizeaza achizitiile, selecteaza ofertele, evalueaza diversele canale de aprovizionare in functie de calitate, servicii si costuri.
- Executa contracte si comenzi, urmareste livrarea.
- Urmareste intrarea marfii si confirma receptia documentatiei insotitoare corespunzatoare.
- Elaboreaza bugetul de achizitii bazat pe preturile standard din ERP si urmareste incadrarea in bugetul stabilit.
- Asigura managementul operational si logistic al achizitiilor prin realizarea documentatiei necesare, coordoneaza activitatea logistica (depozite, magazii).
- Elaboreaza comenzile in conformitate cu referatele de necesitate si specificatiile tehnice, folosind sistemul ERP (SAP).
- Participa la elaborarea bazei de date cu preturi standard pentru materii prime, materiale etc.
- Raporteaza stadiul pentru fiecare achizitie in parte si participa la intalniri cu Directorului General Adjunct/Productie.
- Raporteaza stadiul platilor al achizitiilor si partifipa la intalniri cu Contabilul Sef.
- Raporteaza periodic situatia achizitiilor si a relatiilor cu furnizorii in companie, realizeaza analize si comparatii periodice asupra eficientei procesului logistic si de achizitii.
- Studii superioare (profil economic, tehnic)
- Minim 5 ani experienta intr-o pozitie similara
- Cunoastere limbi straine: limba engleza (mediu sau avansat)
- Competente de planificare bugetara