Job expirat
Care vor fi responsabilităţile noului membru al echipei?
- prospectarea şi identificarea de potenţiali clienţi
- promovarea şi vânzarea serviciilor financiare ROCREDIT pentru afaceri
- vizitarea clienţilor şi prospecţilor
- pregătirea documentație pentru dosarele de credite
- analizarea dosarelor de credite – persoane juridice
- redactarea propunerii/ sustinerii dosarului de creditare, trimiterea tuturor datelor către centrală;
- introducerea în sistemul informatic a datelor, operatiunilor contabile din Sucursala, si a creditelor
- gestionarea portofoliului de clienţi - follow-up şi reminder
- menţinerea şi dezvoltarea relaţiei cu clienţii
Cum ar trebui să fie noul membru al echipei noastre?
- să fie dornic să înveţe şi să muncească
- să aibă aptitudini de comunicare
- să aibă excelente aptitudini de vânzare şi negociere
- să fie proactiv şi creativ
- sa aiba experiență în analiza economico-financiară a clienților - persoane juridice
- să aibă abilităţi numerice, analitice și cunoștiințe financiar - contabilitate
- să aibă disponibilitate pentru activitate de teren
- sa fie o persoană deschisă la nou
- să aibă capacitate de adaptare
- să fie o persoană organizată -
- să aibă permis de conducere
- să aibă cunoştiinţe bune de operare PC
- ideal să aibă studii în domeniul economic
Ce oferim?
- posibilitatea de dezvoltare prin training-uri și cursuri
- salariu fix şi comision din vânzări
- bonus-uri de performanță
- acoperirea costurilor de deplasare la clienţi şi prospecţi
- computer
- reuniuni şi retreat-uri cu echipa ROCREDIT
ROCREDIT este una din cele mai mari Societăți de Microfinanțare din România, ca număr de clienți și portofoliu. Obiectivul ROCREDIT este de a susține afacerile mici si mijlocii și pe cele nou-înființate prin servicii financiare de consultanta si creditare.
Ne mândrim cu o echipă tânăra si dinamică, cu un portofoliu de clienți cu care crește împreună, cu dezvoltarea de produse financiare inovatoare, adaptate specificității micilor întreprinzători.