Job expirat
Responsabilitati/ Atributii generale:
- Primirea, verificarea, transmiterea catre contabilitate a facturilor primite
- Intocmirea si verificarea facturilor catre clienti
- Transmiterea contractelor, facturilor si a altor acte necesare in relatia cu clientul (prin curier, posta electrinica, fax)
- Preluare si rezolvarea in timp util a sesizarilor/reclamatiilor primite din partea clientilor atat telefonic cat si pe cale electronica (email, fax)
- Raspunde de corectitudinea datelor din documentele pe care le intocmeste
- Raspunde de executarea la termenul stabilit a lucrarilor repartizate de superiorul ierarhic
- Arhivare si tinerea in evidenta a actelor societatilor (facturi clienti, facturi furnizori, etc);
- Intocmirea diferitelor rapoartari la cererea superiorilor ierarhici
- Program de lucru: 8 ore, Luni-Vineri, 09:00 – 17:00.
- Studii superioare;
- Cunostinte operare PC (MS Office: Outlook, Word, Excel);
- Experienta in munca cu un program de facturare constituie un avantaj;
- Cunostinte limba engleza si/sau maghiara nivel mediu
- Experienta in relatiile cu clientii
- Seriozitate / spirit organizatoric / capacitate de lucru in echipa dar si de a lucra individual
- Abilitati de invatare rapida
- Persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii;
- Se asigura loc de munca stabil intr-o companie multinationala, cu sediu la Bucuresti
- Contract de munca pe perioada nedeterminata;
- Asigurare medicala privata
- Salariu atractiv
-