Job expirat
Descrierea postului:
- Ține evidență contabilă primară, întocmește facturi, recepții etc;
- Ajută la pregătirea livrărilor de marfă din depozit;
- Comunică cu furnizorii, întocmește rapoarte;
Cerințe:
- Cunoștințe bune de operare PC (MS Office);
- Experiență min. 1 an pe un post similar;
- Abilități bune de comunicare și relaționare;
Ofertă (bonusuri, beneficii):
- Mediu de lucru tânăr și dinamic;
- Posibilități de promovare;
- Pachet salarial atractiv.
Ana Human Resources s-a fondat în Oradea, în anul 2015, din dorința de a oferi un loc accesibil și specializat de întâlnire a cererii cu oferta de capital uman. Misiunea noastră este de a contribui la creșterea calității muncii în organizațiile din România.
Cu o echipă motivată, pregătită și cu experiență, ne angajăm să vă oferim suport în activitățile de resurse umane prin abordări eficiente și complete.
Valorile care ne însuflețesc sunt:
- Creativitate în găsirea soluțiilor de resurse umane
- Adaptare la specificul fiecărui business
- Dedicare și pasiune
Prețuim capitalul uman și credem în contribuția unică a oamenilor la dezvoltarea organizațiilor, motiv pentru care căutăm cea mai bună potrivire între talentul personal și oportunitățile de angajare.