Job expirat
Realizeaza activitati de autorizare a echipamentelor/instalatiilor din domeniul ISCIR;
Pregateste echipamentele/instalatiile pentru verificari tehnice si participa activ la efectuarea acestora;
Verifica corecta intretinere a utilajelor de catre utilizatorii din punctul de lucru;
Efectueaza instruirea si examinarea anuala a tuturor angajatilor cu privire la securitatea si sanatatea in munca (SSM), situatiile de urgenta (SU) si protectia civila (PC);
Urmareste efectuarea controlului medical la angajare si periodic pentru personalul punctului de lucru;
Organizeaza documentatia privind protectia mediului in vederea autorizarii/reautorizarii punctului de lucru;
Mentine legatura cu organele avizate in domeniile de care este responsabil si participa la controalele acestora, formuland raspunsul specific in urma tuturor verificarilor;
Coordoneaza si evalueaza activitatea dispecerilor, agentilor securitate incinta si a agentilor de securitate din punctul de lucru;
Monitorizeaza si sesizeaza departamentului Investitii eventuale neconformitati cu privire la instalatiile energetice existente;
Se preocupa de intretinerea si documentatia sistemelor si instalatiilor care asigura functionalitatea cladirii;
Propune solutii cu privire la imbunatatirea activitatii pe ariile sale de expertiza;
Studii medii/superioare tehnice
Experienta de minim 2 ani in domenii reglementate de ISCIR (conditia se aplica doar pentru cei cu studii medii)
Experienta in utilizarea echipamentelor de supraveghere video, reprezinta avantaj
Autonomie si capacitate de a evalua situatii complexe
Harnic, perseverent, cu initiativa si orientat spre invatare
Diplomat, cu bune abilitati de comunicare si gestionare a conflictelor
Abilitati de coordonare si dezvoltare a echipei
Atentie distributiva, capacitate de analiza si simt dezvoltat al responsabilitatii
Abilitati de organizare, planificare si prioritizare a activitatilor
Cunostinte foarte bune de operare MS Office (Word, Excel, Outlook)
Absolvirea unuia dintre cursurile de: cadru tehnic prevenirea si stingerea incendiilor, inspector protectie civila, inspector protectia muncii, evaluator de riscuri si protectia mediului/managementul deseurilor, reprezinta avantaj
Pachet salarial motivant (salariu fix, bonuri de masa, bonus de performanta)
Training-uri de dezvoltare personala si profesionala
Posibilitati de dezvoltare a carierei
Lider de piata in domeniul retailului de materiale de constructii si amenajari interioare, Dedeman se dezvolta continuu prin seriozitate, ambitie, perseverenta, implicare, onestitate si harnicie. Acestea sunt valorile dupa care se ghideaza, pe care le pune in serviciul clientilor si pe care le incurajeaza si le cultiva la angajati, fiind mereu “dedicat” dezvoltarii lor profesionale.
In cei peste 20 ani de activitate, Dedeman a dezvoltat un management organizational occidental, cuprinzand traininguri si stagii de pregatire, activitati ce s-au reflectat in expertiza si fidelizarea angajatilor. Succesul acestui tip de management a dus la nominalizarea companiei noastre in revista Capital 2005, in topul companiilor care îşi tratează angajaţii cu respect, iar în 2006 pe locul 8 în topul firmelor pentru care merită să lucrezi. In 2010, Dedeman a fost al 4-lea cel mai mare angajator cu capital privat romanesc.
Capitalul uman este unul dintre cele mai importante atuuri ale noastre aducand plus valoare prin oferirea de produse si servicii excelente clientilor nostri si facand mereu proba valorilor noastre comune. De aceea, ii sprijinim si incurajam pe cei peste 8700 de angajati sa aiba initiative si sa se dezvolte personal si profesional, avand grija, in acelasi timp, ca acestia sa mentina echilibrul intre activitatea profesionala si viata privata.
Pentru mai multe detalii vizitati www.dedeman.ro