Coordonator magazin - Oradea

DEDEMAN

31-03-2016 | EXPIRA LA 30-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sprijina directorul de magazin in vederea organizarii si coordonarii activitatii angajatilor

Se implica activ in pregatirea, dezvoltarea si evaluarea angajatilor

Urmareste stocurile si aplica masuri necesare pentru optimizarea lor

Asigura implementarea standardelor de merchandising pentru produsele din magazin

Coordoneaza si se implica direct in activitatile de schimbare a promotiilor

Dezvolta proiectele de amenajare spatii si gaseste mijloacele necesare pentru punerea lor in practica, in functie de cerintele clientilor

Se informează permanent despre tendinţele din piaţă şi evoluţia concurenţei

Elaboreaza rapoarte si analize de vanzari


CERINTE

Studii universitare

Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani

Experienta in domeniul materialelor de constructii/instalatiilor constituie avantaj

Harnicie, perseverenta si onestitate

Abilitati de coordonare, instruire si de aplicare a metodei potrivite pentru dezvoltarea fiecarei persoane

Abilitati de comunicare, negociere si rezolvare a reclamatiilor si conflictelor

Abilitati de organizare, planificare si prioritizare a activitatilor

Initiativa si asumarea responsabilitatii pentru propriile actiuni

Orientare catre client si diplomatie

Autonomie si capacitate de a evalua situatii complexe

Cunostinte foarte bune de operare MS Office ( Word, Excel, Outlook )


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial motivant (salariu fix, bonuri de masa, bonus de performanta)

Training-uri de dezvoltare personala si profesionala

Posibilitati de dezvoltare a carierei


DESCRIEREA FIRMEI

Lider de piata in domeniul retailului de materiale de constructii si amenajari interioare, Dedeman se dezvolta continuu prin seriozitate, ambitie, perseverenta, implicare, onestitate si harnicie. Acestea sunt valorile dupa care se ghideaza, pe care le pune in serviciul clientilor si pe care le incurajeaza si le cultiva la angajati, fiind mereu “dedicat” dezvoltarii lor profesionale.
In cei peste 20 ani de activitate, Dedeman a dezvoltat un management organizational occidental, cuprinzand traininguri si stagii de pregatire, activitati ce s-au reflectat in expertiza si fidelizarea angajatilor. Succesul acestui tip de management a dus la nominalizarea companiei noastre in revista Capital 2005, in topul companiilor care îşi tratează angajaţii cu respect, iar în 2006 pe locul 8 în topul firmelor pentru care merită să lucrezi. In 2010, Dedeman a fost al 4-lea cel mai mare angajator cu capital privat romanesc.
Capitalul uman este unul dintre cele mai importante atuuri ale noastre aducand plus valoare prin oferirea de produse si servicii excelente clientilor nostri si facand mereu proba valorilor noastre comune. De aceea, ii sprijinim si incurajam pe cei peste 8000 de angajati sa aiba initiative si sa se dezvolte personal si profesional, avand grija, in acelasi timp, ca acestia sa mentina echilibrul intre activitatea profesionala si viata privata.

Pentru mai multe detalii vizitati www.dedeman.ro