Customer service manager

PUBLIC EUROCONSULTING

29-12-2009 | EXPIRA LA 04-01-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Coordoneaza departamentul de servicii call-center ;
- Ofera training permanent oamenilor din subordine in ce priveste contactul telefonic cu clientii si potentialii clienti ai companiei ;
- Raspunde de nivelul vanzarilor efectuate de echipa din subordine;
- Urmareste interesele companiei in ce priveste target-ul realizat pe Romania la nivel de call-center.
- stabilire si prioritizare a sarcinilor, realizare de rapoarte si situatii periodice


CERINTE

- Studii superioare ;
- foarte bune abilitati de comunicare si coordonare, mediere si negociere ;
- persoana organizata si analitica, cu initiativa si dorinta de performanta.
- o atitudine deschisa, prietenoasa si, in acelasi timp profesionista este absolut necesara


BENEFICII OFERITE

pachet salarial negociabil


DESCRIEREA FIRMEI

Public Euroconsulting te ajuta sa faci fata noilor provocari din cadrul pietei muncii, in continua evolutie.
Noi reinventam serviciile de recrutare si incercam sa fim aproape de clientii si candidatii nostri, oferindu-le sfaturi pentru a lua cele mai bune decizii.
Activitatea desfasurata de noi, ne recomanda ca specialisti in recrutare pentru toate domeniile de activitate in tara si strainatate, pentru/si din strainatate.
Public Euroconsulting identifica posibilitatile existente si potentiale din cadrul pietei muncii si face ca totul sa devina mai rapid, mai sigur si mai eficient!
Public Euroconsulting aproape de COMPANIA TA, aproape de TINE!


Informatii suplimentare:
Romania, jud. Bihor, Oradea, Str. Ovid Densusianu nr. 9, Bl P191, ap. 2
tel:0359.411.229;
tel/fax: 0359.801.090
mobil: 0728.270.876