Job expirat
- intocmeste dispozitii de livrare si facturi, in stricta conformitate cu prevederile contractuale;
- solicita si verifica instrumentele de plata pentru contract/comanda delegatului clientului;
- verifica respectarea dispozitiilor de livrare si semneaza facturile si avizele de insotire a marfii;
- raspunde de arhivarea cronologica a dosarelor distincte pentru achizitii, respectiv vanzari.
Experienta:
- cunostinte temeinice de calculator, viteza mare de operare;
- experienta de munca de minim un an pe o pozitie similara;
- cunostinte minime de baza, operare intr-un sistem WIZ (prezinta avantaj);
- studii medii;
Candidatul ideal:
- abilitati foarte bune de comunicare;
- atent la detalii, organizat;
- disponibilitate de a lucra in schimburi.
Beneficii:
Se ofera contract individual de munca pe perioada nedeterminata, cu perioada de proba conform legii, pachet salarial competitiv (tichete de masa, decontare transport la si de la locul de munca, alte facilitati conform CCM) oportunitati de instruire si dezvoltare personala.
CV-urile se depun la sediul societatii din Oradea, str. Uzinelor Nr.12 sau per e-mail la: atocai@macon.ro, secretariat.macondeva@gmail.com. Pentru informatii suplimentare va rugam sa va adresati telefonic la nr. 0359-315130 sau 0359-315114.
Numai persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.
Lider pe piaţa producătorilor de materiale de construcţii din România, cu o activitate de 50 de ani în acest domeniu, MACON Deva şi-a dezvoltat şi consolidat această poziţie pe principii de calitate, profesionalism, seriozitate, performanţă şi respect faţă de clienţi, angajaţi şi colaboratori. Produsele noastre sunt rezultatul implementariii acestor principii şi sunt adaptate diferitelor nevoi arhitectonice, de calitate şi siguranţă. Fabricăm produse permanent adaptate nevoilor şi aşteptărilor clienţilor noştri şi nu ne oprim aici. Strategia de cercetare şi dezvoltare are ca principal obiectiv lansarea unor produse noi prin care să DEPĂŞIM AŞTEPTĂRILE partenerilor şi clienţilor noştri.