Job expirat
- organizarea, planificarea si supervizarea intregii activitati desfasurate in Service-ul Auto conform cerintelor
- planificarea si gestionarea resurselor departamentului (financiare si umane),
- implementarea unui management modern de servicii orientate spre client,
- promovarea serviciilor oferite si utilizarea intregului potential al pietei,
- indrumarea si motivarea personalului din department,
- dezvoltarea portofoliului de clienti,
- gestionarea si rezolvarea favorabila a reclamatiilor.
Pentru a realiza tintele calitative si cantitative propuse avem nevoie de un bun manager cu abilitati si experienta relevanta care sa coordoneaze activitatea de service a centrului Oradea.
Cerintele esentiale:
- studii superioare finalizare, profil inginerie auto
- experienta relevanta pe o pozitie similara de minim 3 ani
- abilitati dezvoltate de planificare, organizare, decizie, evaluare, control
- bune abilitati de a dezvolta relatii, vanzare, orientare catre client, realizarea obiectivelor propuse
- cunostinte despre piata locala din domeniul piese/reparatii auto
- cunostinte bune de utilizare PC
- cunostinte limba engleza
- persoana onesta, disciplinata, dinamica, cu pasiune pentru domeniul auto, atitudine pozitiva si energie.
Vom asigura un mediu de lucru la standarde ridicate.
Vom sustine dezvoltarea dumneavoastra personala.
Vom recompensa implicarea in indeplinirea obiectivelor si perfomanta!
ATP Exodus este o idee frumoasa devenita business de succes pe piata auto din Romania. Am inceput cu import si distributie de piese pentru camioane si ne-am dezvoltat continuu. Azi, oferim o gama complexa de produse si servicii pentru autovehicule prin Centrele Autorizate de Vanzari si Service pentru marci de renume: Mercedes-Benz, Mazda, Opel si MAN, si nu in cele din urma, importul si distributia de piese camioane pentru Romania, Serbia, Bulgaria, Ungaria.
Suntem o organizatie orientata catre dezvoltare personala si profesionala, in care oamenii isi sporesc capacitatea de a obtine rezultatele pe care le doresc cu adevarat, in care sunt create noi tipare de gandire, in care aspiratiile colective nu sunt ingradite si in care angajatii practica in continuu munca in echipa, beneficiind astfel de avantajele sinergiei.
Ne raportam la valori morale si standarde de lucru performante si fiecare actiune se concretizeaza intr-un plus de profesionalism si rezultate eficiente in serviciile oferite clientului.
Valoarea companiei consta in indeplinirea cu seriozitate a responsabilitatilor, atingerea obiectivelor, obtinerea increderii clientilor si, de ce nu, a societatii in ansamblu.
Alatura-te noua si vei fi parte dintr-o echipa "de Incredere"!
www.atp-exodus.com