Job expirat
Clientul nostru este o companie straina care are ca domeniu de activitate comercializarea de piscine, saune si alte produse de tip wellness
RESPONSABILITATI:
- Conducerea si organizarea activitatii din Romania
- Mentinerea relatiilor cu clientii
- Participare la expozitiile locale
- Gasirea de oportunitati pentru dezvoltarea profitabila a companiei
- Efectuarea de studii de piata
- studii superioare
- minim 3 ani experienta in coordonarea activitatii de vanzare
- cunostinte operare PC
- limba engleza - nivel mediu
- permis de conducere categoria B
- bune abilitati de negociere
- gandire strategica
- pachet salarial atractiv
- telefon, masina de serviciu
- oportunitate de dezvoltare personala si profesionala in cadrul unei companii straine de succes
Trenkwalder-Sobis este o companie austriaca specializata in servicii de consultanta in domeniile RESURSE UMANE SI CERCETARI DE PIATA. Echipa noastra de consultanti furnizeaza solutii complexe si personalizate la provocarile pe care le implica RECRUTAREA SI SELECTIA PERSONALULUI-INSTRUIREA ANGAJATILOR-DEZVOLTAREA ORGANIZATIEI. Va asteptam la sediile noastre din Sibiu, Bucuresti, Timisoara, Cluj Napoca, Arad, Brasov, Baia Mare, Oradea, Pitesti, Constanta, Ploiesti, Galati, Iasi.