Job expirat
Lansare cerere oferta catre furnizor, negociere conditii comerciale si crearea comenzilor in programul intern de gestiune;
Inregistrarea informatiilor specifice in aplicatia companiei;
Administreaza nomenclatorul de articole;
Cauta continuu noi furnizori, selectioneaza si negociaza conditiile comerciale, mentine si dezvolta relatia cu partenerii, urmarind imbunatatirea conditiilor de achizitie per furnizor;
Gestioneaza achizitiile, urmarind intregul proces si parcurs al comenzilor;
Efectueaza cu regularitate studii de piata si analiza concurentei.
Experienta relevanta in domeniul achizitiilor;
Cunostinte solide Microsoft Office;
Cunostinte de limba engleza, minim nivel mediu, limba italiana constituie avantaj;
Abilitati comerciale/negociere;
Abilitati tehnice;
Abilitati de comunicare si relationare la toate nivelurile ierarhice;
Persoana cu o gandirea analitica si organizata, proactiva, orientata catre client si rezultate, cu dorinta de a-si dezvolta cunostintele.
Pachet salarial atractiv;
Bonuri de masa;
Posibilitatea de a-ti imbunatati cunostintele si de a acumula experienta;
O echipa tanara si dinamica;
Telefon de servici.
SC BROS TRADING SRL