Job expirat
Descrierea postului:
- Instruiește lucrătorii la angajare, la locul de muncă și periodic din punct de vedere SSM și SU;
- Răspunde de prelucrarea periodică a legislației în vigoare și aduce la cunoștința părților interesate modificările legislative aparute în domeniu;
- Organizează, păstrează și arhivează documentele specifice, procedurile operaționale, ghidurile și instrucțiunile în domeniile SSM, PSI și Protecția Mediului;
- Identifică pericolele și riscurile SSM specifice și evidențiază zonele cu risc ridicat și specific;
- Participă la cercetarea evenimentelor; menține evidența incidentelor produse în unitate și intocmețte diferite rapoarte;
- Urmarește evidența controlului medical periodic/suplimentar al angajaților;
- Menține relația cu autoritățile competente în domeniu;
- Urmărește evidența echipamentelor de muncă.
Candidatul ideal:
- Cunoștinte bune de legislație în domeniul securității și sănătății în muncă - diploma inspector (specialist) / lucrator desemnat SSM, cadru tehnic PSI;
- Experiența pe un post similar de minim 1 an;
- Permis auto cat B;
- Cunoștințe bune de operare PC;
- Capacitate foarte bună de comunicare;
Beneficii oferite:
- Condiții foarte bune de lucru;
- Salariu atractiv;
- Tichete de masă;
- Al 13–lea salariu;
- Transport gratuit;
- Posibilitatea de a avea o masă caldă.
Ana Human Resources s-a fondat în Oradea, în anul 2015, din dorința de a oferi un loc accesibil și specializat de întâlnire a cererii cu oferta de capital uman. Misiunea noastră este de a contribui la creșterea calității muncii în organizațiile din România.
Cu o echipă motivată, pregătită și cu experiență, ne angajăm să vă oferim suport în activitățile de resurse umane prin abordări eficiente și complete.
Valorile care ne însuflețesc sunt:
- Creativitate în găsirea soluțiilor de resurse umane
- Adaptare la specificul fiecărui business
- Dedicare și pasiune
Prețuim capitalul uman și credem în contribuția unică a oamenilor la dezvoltarea organizațiilor, motiv pentru care căutăm cea mai bună potrivire între talentul personal și oportunitățile de angajare.