Job expirat
Clientul nostru reprezinta o companie de varf din Europa in domeniul productiei de sisteme pentru evacuarea deseurilor si obiecte sanitare.
Responsabilitatile postului:
1. Emiterea si gestionarea facturilor fiscale si a avizalor de insotire a marfii pe baza comenzilor primate de la clientii societatii
2. Introducerea in sistem a comenzilor de la clienti
3. Verificarea documentelor
4. Gestiunea si arhivarea documentelor fiscale
5. Preluarea apelurilor telefonice, intampinarea clientilor, realizarea activitatilor de protocol
6. Intocmirea de rapoarte specifice activitatii.
Aptitudini necesare:
1. Spirit de echipa
2. Foarte bune abilitati de comunicare, planificare si organizare
3. Persoana cooperanta, energica, atitudine pozitiva
Cerinte necesare:
1. Experienta minim 1-2 ani intr-o pozitie similara
2. Bune cunostinte de operare in programe de gestiune (Winmentor constituie avantaj)
3. Cunostinte de limba italiana - OBLIGATORIU, limba engleza constituie avantaj.
Oferta:
1. Program de lucru L-V 08:00-16:30
2. Salarizare motivanta
3. Transport asigurat
4. Prime salariale
5. Mediu de lucru stimulativ si tanar
Public Euroconsulting te ajuta sa faci fata noilor provocari din cadrul pietei muncii, in continua evolutie.
Noi reinventam serviciile de recrutare si incercam sa fim aproape de clientii si candidatii nostri, oferindu-le sfaturi pentru a lua cele mai bune decizii.
Activitatea desfasurata de noi, ne recomanda ca specialisti in recrutare pentru toate domeniile de activitate in tara si strainatate, pentru/si din strainatate.
Public Euroconsulting identifica posibilitatile existente si potentiale din cadrul pietei muncii si face ca totul sa devina mai rapid, mai sigur si mai eficient!
Public Euroconsulting aproape de COMPANIA TA, aproape de TINE!