Job expirat
Descrierea jobului:
Tine evidenta concediilor de odihna pentru departamentul ce il gestioneaza
Verifica pontajele cu toate cererile de concediu de orice tip din cursul lunii
Asigura relatiile operative cu responsabilii de protectia muncii, situatii de urgenta, respectiv medicina muncii, siguranta circulatiei;
Sarcini de secretariat,
Asigura in dublu sens fluxul informational intre firma si client externi, precum si intre departamentele societatii,
Asigura transmiterea informatiilor primite din afara societatii, precum si a celor catre exterioul firmei persoanelor carora li se adreseaza
Tehnoredacteaza diferite materiale si redacteaza corespondenta zilnica
Promoveaza imaginea firmei prin activitatea pe care o desfasoara
Activitatea se desfasoara in Otopeni
Dorim o candidata motivata, minim studii medii, cu competente IT, care sa aiba excelente abilitati de comunicare si sa cunoasca limba engleza, capabila sa lucreze sub presiune.
Buna memorare a datelor si cifrelor
Buna planificare si organizare
Experienta anterioara in posturi similare (secretariat, receptie, alte posturi office) reprezinta un avantaj.
Seriozitatea, stabilitatea, loialitatea sunt caracteristici obligatorii pentru candidatele la acest post.
Oferim:
Program clasic (de luni pana vineri, fara activitate in weekend sau in zilele declarate sarbatori legale).
Un loc de munca dinamic si posibilitatea de a dobandi noi experiente;
Conditii de lucru excelente
The largest ground handling services provider on Henri Coanda International Airport since 1992. We offer full ground services to major airlines such as Austrian Airlines, Lufthansa, Swiss International Airlines, EL AL, Air Canada, Aegean, TAP Portugal, Tarom and others.