Job expirat
- contacteaza si dezvolta relatii cu clientii alocati si/sau noi conform procedurilor
si standardelor interne ale companiei;
- respecta planificarea privind contactarea telefonica a clientilor si oferirea de
solutii specifice nevoilor lor;
- promoveaza produsele comercializate de firma prin vanzarea telefonica;
- intocmeste rapoarte solicitate de catre superiori;
- realizeaza ocazional vizite in teren la clienti.
- absolvent studii superioare (de preferat in domeniul tehnic);
- capacitate de lucru in echipa;
- tact, perseverenta si diplomatie;
- bune abilitati de comunicare si negociere;
- cunostinte foarte bune de operare PC - Word, Excel;
- capacitate de a gestiona simultan sarcini diferite, de a se incadra in termene;
- cunostinte avansate limba engleza, reprezinta un plus o a doua limba straina;
- permis conducere categoria B.
- salariu motivant;
- laptop
- telefon de serviciu
Compania IMARK Sistem este o societate romaneasca cu capital integral privat infiintata in 2007, a carei activitate principala este proiectarea, dezvoltarea, comercializarea de solutii de marcare si codare industriala, ambalare, dozare, detectie metal, conveiere, paletizare si automatizari industriale clientilor din industria alimentara, industria de bauturi, industria produselor cosmetice, industria de fire, cabluri, industria de automobile, industria de produse electrice si electronice etc.
Misiunea IMARK Sistem este sa ofere solutii flexibile, eficiente si de calitate care sa se potriveasca nevoilor clientilor.
Pentru ca suntem in permanenta dezvoltare, cautam noi colegi compatibili cu mentalitatea si valorile noastre, care sa faca parte din echipa de specialisti ce se ocupa de instalarea si punerea in functiune a unor noi linii tehnologice sau echipamente.