Supervisor Vanzari Zonale Retail

Telekom Romania Communications S.A.

09-01-2017 | EXPIRA LA 08-02-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Planifica, organizeaza si coordoneaza activitatea magazinelor si a personalului din zona alocata, pentru indeplinirea obiectivelor departamentului in concordanta cu politicile si procedurile Companiei (Politica comerciala, Regulamentul de Ordina Interioara, Politica de merchandising);
Analizeaza si evalueaza rezultatele vanzarilor; face recomandari pentru consolidarea obiectivelor din zona alocata;
Monitorizeaza evolutia pietei si face propuneri pentru imbunatatirea/alinierea la nevoile pietei; informeaza managementul companiei despre rezultatele monitorizarii;
Coopereaza cu echipa de Marketing pentru a promova si dezvolta planurile de marketing astfel incat sa se atinga rezultatele financiare stabilite;
Coordoneaza implementarea evenimentelor speciale si a promotiilor;
Asigura deschiderea de magazine in ceea ce priveste disponibilul de produse, materiale de mercantizare, echipamente IT, recrutarea de personal pentru magazin;
Monitorizeaza cheltuielile magazinului, pentru a asigura incadrarea in bugetele alocate;
Efectueaza audit-uri in magazine impreuna cu echipa de Audit din cadrul Companiei;
Gestioneaza activitatea operationala a magazinului incluzand controlul stocurilor de marfa, inventarul, mercantizarea si pregatirea magazinului pentru functionarea zilnica (monitorizeaza stocul existent, prognozeaza necesarul de produse pentru atingereaobiectivelor stabilite; se asigura ca aspectul magazinului si mercantizarea se ridica la standardele cerute);
In mod regulat, comunica si recomanda strategii Supervisorilor Magazin, lucrand cu acestia pentru a dezvolta strategii proactive in ceea ce priveste performanta magazinului;
Planifica si organizeaza vizite regulate in magazine;
Pregateste rapoarte de vanzari si alte rapoarte legate de activitatea desfasurata;
Este responsabil de calitatea serviciilor oferite clientilor in magazinele aflate in supervizarea sa.


CERINTE

Studii medii - studiile superioare constituie un avantaj.

Minim 2 ani experienţă de management al echipelor de mari dimensiuni (peste 20 persoane), cu distributie teritoriala, de preferat in domeniul telecomunicaţiilor;
Minim 2 ani de experienta relevanta in retail/vanzari

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Foarte bune abilitati de conducere si supervizare;
Orientare catre rezultate;
Orientare catre client;
Cunostinte solide privind produsele si serviciile teelcom fix & mobil;
Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
Capacitatea de a lua decizii rapide;
Capacitate de analiză şi sinteză;
Foarte bune abilităţi de comunicare;


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.