Job expirat
- Coordoneaza activitatea zilnica a sucursalei, in conformitate cu strategia de business a bancii;
- Dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari;
- Gestioneaza activele si pasivele sucursalei, avand ca scop maximizarea profitului si controlul riscului;
- Se asigura ca toti clientii bancii primesc servicii bancare de calitate, conform solicitarilor acestora;
- Coordoneaza si monitorizeaza responsabilitatile si obiectivele profesionale ale intregii echipe a sucursalei;
- Aplica corespunzator, la nivelul sucursalei, legislatia, regulamentele BNR, procedurile interne ale bancii;
- Creeaza un mediului de lucru corespunzator pentru toti subordonatii sai.
- Absolvent studii superioare;
- Experienta bancara de cel putin 3 ani in domeniul bancar;
- Permis de conducere (B);
- Abilitati manageriale;
- Abilitati de mediere si negociere;
- Creativitate si spirit de initiativa;
- Cunoasterea limbii engleze (scris si conversational);
- Buna cunoastere a pietei si mediului de afaceri din Romania.
- Conturarea unui brand personal - pentru ca oferim posibilitati reale de promovare in functie de performanta ta;
- Sansa de a te face remarcat - pentru ca la noi initiativa si implicarea sunt valorizate;
- Recunoasterea rezultatelor - pentru ca performanta ta este recunoscuta si apreciata corespunzator.
Misiunea LIBRA BANK este sa ofere pachete si solutii financiare moderne, flexibile, eficiente si de calitate, care sa se potriveasca nevoilor tale financiare. Pentru aceasta, iti punem la dispozitie o echipa de oameni talentati si motivati, pregatiti sa te asiste. Este convingerea noastra ca succesul si performanta in mediul bancar se realizeaza nu doar prin oferirea de servicii de calitate ci, mai ales, prin construirea unor relatii si parteneriate financiare de lunga durata cu clientii nostri. De aceea, LIBRA BANK este mai mult decat o institutie, este un partener financiar, care te asculta, te intelege si iti ofera solutiile cele mai potrivite.