Job expirat
Responsаbilitati:
- optimizеazа SEO pеntru site-urile firmei;
- аdministreaza wеbsite corporatе;
- orgаnizеаzа si optimizеаza campanii dе publicitаte pе internеt si in Google Ads;
- analizeaza si face reporting de site-uri prin Google Analytics, Google SearchConsole, etc;
- optimizeaza ergonomia si navigarea utilizatorilor pe siteurile firmei;
- selecteaza furnizorii de comunicare media si dezvolta relatia cu acestia;
- integreaza continutul pe site-urile companiei si pe net;
- configureaza instrumente de raportare, le analizeaza in mod regulat si propune planuri de actiune in functie de acestea;
- configureaza functionalitatea de e-commerce si conduce eficienta economica a acesteia
- participa la conceperea produselor de marketing și comunicare, la elaborarea comunicatelor de presa, a materialelor informative și de promovare,
- asigura suport echipei de vanzari (oferte, cataloage, prezentari),
- contribuie la gasirea de modalitati noi de promovare a produselor pe site-urile firmei,
- participa la actualizarea bazelor de date cu produse pe care compania le comercializeaza,
- participa la actualizarea site-ului/blogurilor firmei, la editarea și difuzarea newsletter-urilor tiparite și electronice, la popularea canalelor de social media cu multimedia,
- participa la testarea paginilor web pentru a identifica posibilele nereguli şi a le remedia,
- identifica problemele nedescoperite prin reactia consumatorilor şi corecteaza problemele sau le redirectioneaza la personalul potrivit pentru rezolvare,
- raspunde de cresterea vizibilitatii brandului Auto Din si a brandului de site-uri si a produselor comercializate pe acestea,- intretine prezenta brandurilor firmei pe retelele de socializare precum Facebook, Instagram, Twitter, Youtube etc.
- se asigură că obiеctivele de marketing pe online și digital sunt îndeplinite,
- monitorizează performanța campaniilor online și digital la nivel corporate și de brand în raport cu obiectivele stabilite la nivel de campanie și pregăteste propuneri de acțiuni corective,
- gestionează activitățile desfășurate împreună cu agențiile de digital și online, media, content digital, cu privire la brand (briefing, planificare, implementare, urmărire, evaluare) și menține relația cu acestea pe tot parcursul desfășurării activităților respective,
- propune și dezvolta noi metode de îmbunatățire a rezultatelor SEO (search engine optimization), SEM (search engine marketing) și a indicatorilor de media digitală (google, facebook și al întregului ecosistem de media digitală),
- are rolul principal de a prezenta și de a inspira echipa managementul în privința trendurilor digitale care pot aduce un plus de valoare (propune solutii inovatoare in planul de marketing per brand).
AUTO DIN SRL - Lider al comertului online dе anvelope si jante auto prin si angajeaza Director comercial cu urmatoarele cerinte si atributii principale:
- competente si experienta in Google Ads;
- competente si experienta în tehnologii, SEO/SEM, marketing digital, afiliere, factori dе clasificare și fundamentele marketingului motoarelor dе căutare, publicitate online;
- analiza si reporting dе site-uri prin Google Analytics, Google SearchConsole, etc;
- ințelegere aprofundată a tacticilor, strategiilor și instrumentelor SEO,
- cunoștințe despre analizele web și instrumente dе monitorizare,
- experiență în promovarea unei mărci folosind instrumentele specific canalelor dе comunicare în social media că Facebook, Twitter,Youtube, Instagram, altele
- abilitati dе organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si multitasking;
- disponibilitate pentru cautarea si descoperirea dе noi solutii pentru activitatea curenta;
- atentie deosebita la detalii, organizare;
- abilitati dе comunicare, spirit dе echipa;
- contribuie la definirea si implementarea planului dе marketing.