ADMINISTRATOR COMPLEX COMERCIAL

Avrig 35 SRL

08-11-2008 | EXPIRA LA 14-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sumarul pozitiei:
-Raspunde de intretinerea in stare de functionare a tuturor elementelor de constructii, instalatiilor si echipamentelor din obiectivul pe care il administreaza.

Descrierea Postului:
- Raspunde de intretinerea in stare de functionare a tuturor elementelor de constructii, instalatiilor si echipamentelor din obiectivul pe care il administreaza;
- Inspecteaza zilnic echipamentele vitale ce deservesc cladirea pentru prevenirea unor intreruperi sau defectiuni la instalatii si echipamente (tablouri electrice generale si de distributie, centrala termica, chiller, statie de pompare, etc.);
- Cunoaste si verifica respectarea contractelor de inchiriere de catre chiriasi, pastrarea in bune conditii a spatiilor inchiriate si toate obligatiile ce decurg din inchirierea spatiilor;
- Prezinta potentialilor chiriasi spatiile vacante si utilitatile de care dispune, incheie si isi asuma procesele verbale de predare/primire a spatiilor;
- Se ocupa de relatia cu chiriasii, preia si transmite in vederea rezolvarii catre persoanele competente toate cererile, doleantele si corespondenta dintre chiriasi si proprietar;
- Semneaza si isi asuma toate citirile contoarelor de utilitati, verifica facturile de utilitati si departajeaza costurile pe fiecare chiriasi in parte, in functie de modelul de calcul agreeat prin contractul de inchiriere;
- Efectueaza procesele verbale de refacturare a utilitatilor si asigura asumarea costurilor de catre chiriasi;
- Urmareste si pune in aplicare programarile de reparatii, tine evidenta si indeplinirea corespunzatoare a operatiunilor de service ce intervin in cadrul obiectivului;
- Face liste de materiale necesare pentru reparatii;
- Verifica activitatea firmelor subcontractate pentru prestarea diferitelor activitati din cadrul obiectivului;
- Tine o evidenta exacta, pastreaza si exploateaza in mod corespunzator toate sculele si utilajele pe care le-a primit;
- Depisteaza din timp, raporteaza sefului de departament si ia masuri de remediere a oricarei potentiale defectiuni a instalatiilor aferente spatiilor ce alcatuiesc cladirea.


CERINTE

- Studii superioare finalizate;
- Calificare- Administrator imobile;
- Experienta de minim 3-5 ani in administrarea de imobile (preferabil, in complexe comerciale);
- Excelente cunostinte tehnice, de contracte utilitati, legislatie privitoare la proprietati, cladiri si echipamente aferente cladirilor;
- Simt de raspundere, onestitate, spirit organizatoric, inovator;
- Bune abilitati de relationare si comunicare;
- Cunostinte operare PC: MS Office, Internet.


DESCRIEREA FIRMEI

Fondat in 1999 de catre patru investitori americani, Grupul Avrig 35 a devenit leader in dezvoltarea de proiecte imobiliare pe piata romaneasca. Bazandu-se pe vasta experienta internationala a actionarilor si specialistilor sai, Grupul investeste si dezvolta proiecte imobiliare ambitioase. Printre acestea se numara constructia de centre de afaceri, renovarea la standarde occidentale a unor ansambluri imobiliare si relansarea lor pe piata, managementul si operarea cladirilor de birouri. Printre proiectele reprezentative ale Grupului, se numara:

- Charles de Gaulle Plaza, Bucuresti
- Avrig Business Center (ABC) Bucuresti
- Sedii Raiffeisen Bank, in 18 orase din Romania
- Noul sediu Lafarge din Bucuresti
- Ambasada Canadei din Bucuresti
- Berthelot 59, Bucuresti

Pentru detalii, va rugam accesati www.avrig35.ro