ADMINISTRATOR SISTEM HELPDESK

CEZ Romania

17-07-2014 | EXPIRA LA 19-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigura preluarea, si urmarirea tichetelor HelpDesk din partea utilizatorilor finali;
- Asigura diagnoza primara a problemelor semnalate prin tichetele HelpDesk;
- Asigura primul nivel de rezolvare (Level 1) a tichetelor HelpDesk (interventii remote);
- Pentru interventii ,,on-site" trimite tichetele la nivelul 2 de suport (Level 2) si urmareste rezolvarea acestora;
- Diverse raportari specifice .


CERINTE

•studii superioare de informatica si calculatoare;
•cunostinte de intretinere si reparatii PC ;
•cunostinte sisteme de operare, retele de calculatoare si comunicatii de voce date;
•cunostinte solide de MS Office (Word, Excel, Powerpoint), Lotus Notes, Internet Explorer;
•abilitati de comunicare si lucru in echipa;
•disponibilitate la apeluri de urgenta, efort prelungit;
•spirit analitic, atentie la detalii, initiativa, responsabilitate
•putere de concentrare in situatii de stres, hotarare in luarea deciziilor in timp util


DESCRIEREA FIRMEI

Grupul CEZ este prezent pe piaţa românească încă din anul 2005, odată cu preluarea companiei de distribuţie Electrica Oltenia SA care, după procesul de transformare, asigură alimentarea cu energie electrică a şapte judete: Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Vâlcea şi Teleorman. Afacerile Grupului CEZ în România sunt reprezentate de cele 8 companii - CEZ Distribuţie, CEZ România, CEZ Vânzare, CEZ Trade, Tomis Team, MW Invest, Ovidiu Development şi TMK Hydroenergy Power.