Economist

Delta Rom Technologies

27-11-2018 | EXPIRA LA 29-11-2018

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Contabilitate primara si de gestiune
- Intocmeste si inregistreaza contabil statele de salarii pentru angajatii companiei folosind softul destinat acestor operatiuni
- Asigura activitatile de analiza si control privind aplicarea procedurilor de gestiune
- Verificare si inregistrare operatiuni de trezorerie;avansuri spre decontare; facturi furnizori si clienti;urmarire stocuri,inventare, cheltuieli in avans, cunostinte Excel nivel avansat
- Urmareste intocmirea si executarea bugetelor, a costurilor si stocurilor
- Urmareste si controleaza sistemul de operare al productiei si respectiv al stocurilor in programul de gestiune
- Participa activ la inventarierea stocurilor, atat la produse finite, cat si la materii prime, consumabile sau piese de schimb
- Coordoneaza si raporteaza catre conducere eventualele diferente intre contabilitate si gestiune
- Raporteaza sefului direct stadiul executarii bugetelor, abaterile semnalate si masurile corective adoptate
- Stabileste sistemul de calcul al costurilor si urmareste implementarea acestuia
- Determina cea mai potrivita metoda de calculatie a costurilor
- Monitorizeaza procesul de calculatie a costurilor si rezolva erorile aparute
- Imbunatateste permanent sistemul de calculaltie astfel incat sa sprijine procesul decizional
- Urmareste si perfectioneaza sistemul de indicatori de performanta pe produs si sistemul de culegere, prelucrare, agregare, raportare a datelor primar
- Urmareste acuratetea datelor introduse in sistemul informatic precum si respectarea termenelor de introducere
- Intocmeste periodic rapoartele de performanta a produselor si le prezinta sefilor de departamente pentru analiza
- Intocmeste rapoartele financiare solicitate de conducerea firmei.
- Alte atributii stabilite de conducerea societatii.


CERINTE

- absolvent de facultate economică în domeniul financiar-contabil, preferabil inginerie economica
• experienţă în contabilitate de minim 3 ani, activitate de productie;
• cunoştinţe bune de contabilitate şi cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
- cunostinte de limbi straine (franceza, engleza);
• cunoştinţe în utilizarea aplicaţiilor Ciel & Office: Microsoft Word, Excel,Outlook cunoştinţe utilizare soft de tip ERP constituie un avantaj;
• Caracteristici personale: persoana ordonata, responsabila, organizata, cu logica buna, bune abilitati de comunicare disciplină profesională, abilităţi bune de comunicare cu colegii şi cu celelalte departamente;
• capacitate bună de organizare şi prioritizare a sarcinilor.


BENEFICII OFERITE

- Lucrul intr-o echipa dinamica si intr-un mediu international.
- Pachet salarial motivant incluzand bonuri de masa, tichete cadou, bonusuri periodice etc.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o importanta investitie franceza in domeniul industrial. Producem piese de mecanica fina pentru industria electrica si electronica, cablaje pentru industria auto si de electrocasnice si efectuam operatiii de debavurare asupra unor piese metalice din domeniul auto.
Companie tanara, in plina dezvoltare ale caror produse sunt exportate in proportie de 80%