12-08-2014 | EXPIRA LA 13-08-2014
Job expirat
SCOP: Dezvoltă şi implementează strategii de vânzări adecvate in regiunea alocata, cu scopul de a menţine şi extinde portofoliul de clienţi şi de a îmbunătăţi procesul de vânzare; coordonează echipa de vânzări în direcţia realizării obiectivelor.
- Dezvoltă, evaluează şi analizează strategiile de vânzări regionale, le implementează după aprobare şi recomandă planuri de acţiune adecvate, în conformitate cu planul de afaceri şi obiectivele de vânzări cu scopul de a contribui la îndeplinirea strategiei de vânzări a companiei;
- Este responsabil de administrarea activităţilor de vânzări din cadrul regiunii, cu scopul de a sprijini dezvoltarea portofoliului de clienţi, realizarea obiectivelor de loializare şi maximizarea acoperirii pieţei;
- Reprezintă compania în toate problemele comerciale existente la nivel regional şi menţine un nivel ridicat de contact cu clienţii, agenţiile şi autorităţile guvernamentale locale şi comunitatea de afaceri în general, în vederea dezvoltării şi îmbunătăţirii relaţiilor de afaceri;
- Participa la elaborarea şi/sau revizurea de politici şi proceduri pentru toate funcţiunile implicate în vânzările de produse;
- Analizează activitatea, rapoartele de vânzări şi alte date pentru a măsura productivitatea şi nivelul de îndeplinire al obiectivelor departamentului, identifica zonele care necesită programe de îmbunătăţire şi dezvoltare sau reducere a costurilor;
- Asigură cooperarea cu alte entităţi din cadrul companiei în soluţionarea problemelor care implică participare comună;
- Participă, în conformitate cu procedurile în vigoare, la procese specifice managementului resurselor umane care privesc angajarea şi evaluarea salariaţilor din subordine, propunerea de măsuri disciplinare inclusiv de concediere a celor care se află sub pragul stabilit privind performanţa;
- Participă la întâlnirile din cadrul companiei şi asigură coordonarea legăturii departamentului de vânzări cu celelalte structuri din companie pentru a creşte eficienţa acţiunilor comune.
Studii:
- Studii superioare (licenţa) de preferat economice;
Experienţa în muncă:
- Minim 3 ani de experienţă în vânzări; .
Experienţă managerială de minim 3 ani.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Gandire antreprenoriala si comerciala;
- Excelente abilitati de lucru cu oamenii;
- Foarte bune abilitati de conducere si supervizare;
- Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
- Foarte buna capacitate de convingere si influentare;
- Buna cunoastere a tehnicilor de vânzare;
- Orientare catre rezultate;
- Orientare catre clienti;
- Proactivitate, adaptabilitate;
- Foarte bune abilităţi de comunicare;
- Foarte bune abilitati de negociere;
- Cunoştinţe de limba engleză- nivel avansat;
- Bune cunoştinţe de operare PC;
- Disponibilitate de a călători;
- Permis de conducere categoria B.
Oferta salariala va fi discutata in urma interviului.
Cooperativa desfasoara activitati comerciale, fiind comercianta si producatoare de bunuri si servicii in agricultura, urmarind in acest scop:
asigurarea conditiilor pentru obtinerea avantajelor economice de catre toti membrii cooperatori;
asigurarea cerintelor membrilor cooperatori in aprovizionarea cu mujloace necesare productiei agricole;
obtinerea de bunuri agricole de origine vegetala, animala, si piscicola, conform standardelor de piata;
crearea de conditii pentru procesarea produselor agricole de origine vegetala, animala si piscicola, obtinerea de produse alimentare finite la calitatea standardelor de piata si de consum;
valorificarea productiei realizate
dezvoltarea economico-sociala a spatiului rural.