Job expirat
- Minim 3 ani experienta intr-un post similar
- Excelente abilitati de conducere si coordonare a unei echipe
- Orientare catre rezultate
- Foarte bune abilitati de organizare a resurselor, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini in acelasi timp
- Capabilitatea de a lucra independent, dar si in echipa
- Excelente abilitati de comunicare (verbal si scris)
Titularul de post este responsabil cu planificarea, organizarea, coordonarea si conducerea, controlul si evaluarea activitatii magazinului si a personalului din subordine, precum si cu gestionarea elementelor patrimoniale din magazin.
- Raspunde pentru activitatea si rezultatele economico-financiare magazinului;
- Raspunde de calitatea serviciilor aferente vanzarii, respectiv de comportamentul angajatilor din subordine, cu privire la procesul de vanzare;
- Raspunde de integritatea stocului de marfa, respectiv mijloace fixe si obiecte de inventar, existente in magazin si in depozit;
- Asigura necesarul de personal, precum si planificarea acestuia pe sarcinile specifice in magazin;
- Instruieste si se asigura ca noul angajat isi insuseste procedurile de lucru, precum si tehnicile de vanzare/alte instructaje specifice;
- Urmareste si realizeaza indicatorii de performanta si incadrarea in bugetul de venituri si cheltuieli aprobat;
- Efectueaza estimarea activitatii de vanzare pe diversi indicatori si informeaza angajatii din subordine asupra obiectivelor de atins prin sedinte lunare si informari zilnice;
PEERAJ Brands International este unul dintre cei mai mari reprezentanti de branduri in Romania, avand peste 700 de angajati, in peste 70 de magazine, la nivel national - PIAZZA ITALIA GEOX PIMKIE CCC SPRINGFIELD KAZAR SWAROVSKI ARMANI JEANS BOGGI MAXCO TOUS WOMEN SECRET TOPSELLERS.