Job expirat
• Acorda asistenta directorilor de departamente;
• Asigura/supervizeaza activitatilor de protocol;
• Preia, transmite si indosariaza corespondenta din partea diferitelor entitati (parteneri, clienti, angajati) si redacteaza corespondenta catre acestia;
• Preia si directioneaza apelurile telefonice;
• Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale;
• Stabileste intalniri la cererea managerului direct, redacteaza documentele necesare bunei desfasurari a intalnirilor;
• Primeste si transmite email-uri si memo-uri ;
• Rezolva diverse probleme administrative;
• Activitati de birotica si secretariat ;
• Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct;
• Absolvent/a studii superioare;
• Persoana dinamica, organizata , politicoasa;
• Experienta in activitati de administrare office;
• Seriozitate, disciplina,flexibilitate;
• Rapiditate in rezolvarea sarcinilor de serviciu ;
• Rezistenta la stres;
• Atitudine pozitiva, proactiva;
• Tinuta ingrijita si decenta;
• Cunoasterea regulilor de corespondenta de afaceri;
• Spirit organizatoric, atentie la detalii;
• Cunostinte MS Office;
• Limba engleza – nivel avansat.
o tichetemasa, tichete cadou;
o telefon;
Vanzare, montaj si servisare echipamente profesionale HoReCa, frig comercial si industrial, shopfitting, rafturi comerciale si industriale, mobilier