Job expirat
DESCRIEREA ACTIVITATII:
- promovarea imaginii si a serviciilor companiei;
- dezvoltarea portofoliului de clienti;
- consilierea şi reprezentarea proprietarilor în procesul de vanzare sau închiriere;
- identificarea noilor oferte si supravegherea evolutiei celor actuale, monitorizand publicatiile scrise precum si mediile on-line de profil;
- deplasarea la adresele imobilelor oferite spre vanzare/inchiriere, pentru preluarea, contractarea, evaluarea si fotografierea ofertei in cauza;
- identificarea necesitatilor clientilor, consilierea acestora prin prezentarea ofertelor din portofoliu si stabilirea relatiilor de colaborare cu acestia;
- insotirea clientilor pentru vizitarea imobilelor propuse/solicitate , pe baza unor programari realizate in prealabil ;
- consultanţă şi negociere în cadrul tranzacţiilor imobiliare, precum si asistenta pe toata durata derularii procesului;
- reprezentarea clientilor in cadrul institutiilor implicate in realizarea unei tranzactii: primarie, birouri notariale, banci, oficiul de carte funciara si cadastru;
- asigurarea confidentialitatii si integritatii informatiilor in concordanta cu politica firmei;
CANDIDATUL IDEAL:
- cunostinte bune de operare PC
- excelente abilitati de comunicare si relationare
- exprimare corecta si fluenta in limba romana
- cunostinte de limba engleza nivel mediu-avansat (scris si vorbit)
- permis de conducere (obligatoriu)
- capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor;
- abilitati de organizare, sistematizare si atentie la detaliu.
- memorie dezvoltata, capacitate de retinere a informatiilor;
- punctualitate si rigurozitate in indeplinirea sarcinilor de serviciu;
- rezistenta la stres, disponibilitate pentru program prelungit;
- atitudine pozitiva si proactiva;
- spirit de echipa;
- experienta in domeniul vanzarilor constituie un avantaj;
- persoana ambitioasa, loiala, profesionala, hotarata, comunicativa, punctuala, organizata, responsabila;
- prezenta agreabila, tinuta si conduita ireprosabile, comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, politete);
- Pachet salarial ce recompenseaza dorinta de performanta;
- Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist, intr-o echipa tanara si dinamica;
- Mediu de lucru modern ce asigura conditii optime pentru desfasurarea activitatii;
- Telefon si masina de serviciu;
ROYAL IMOBILIARE este o agenție imobiliara, al cărei obiectiv este furnizarea unor servicii excelente in domeniul real estate, prin imbinarea experienței și a profesionalismului.
Consultanții ROYAL IMOBILIARE sunt preocupați permanent de oferirea unor soluții optime tuturor clienților.
Experiența agenției noastre în domeniul imobiliar, constituie garanția calității serviciilor oferite.
Ofertele din portofoliul agenției ROYAL IMOBILIARE sunt personalizate, incarcând să asigurăm soluții complete si practice, adaptate tuturor exigențelor dumneavoastră.
Serviciile furnizate, precum și mediul business creat ne recomandă pe piața real estate, întreaga activitate fiind desfășurată sub semnul seriozității, al performanței și al reușitei.
Într-o piață în care concurența ne obligă la diferențiere, ROYAL IMOBILIARE s-a remarcat prin experienta consultanților sai si excelența serviciilor furnizate tuturor clienților.