Job expirat
• Asigura suport managerului zonal in cresterea profitabila a portofoliului de clienti precum si in loializarea acestora, prin oferirea de input direct si feedback asupra situatiilor din teritoriu (analizeaza, identifica oportunitati de dezvoltare si propune abordari de vanzare si loializare mulate pe specificul si potentialul de business al zonei de care raspunde).
• Ofera suport operational managerului zonal in definirea si implementarea strategiei regionale anuale de vanzari aducand input specific pentru zona de care se ocupa.
• Identifica oportunitati de dezvoltare si crestere a portofoliului de clienti si propune solutii zonale (construieste business-cases pentru imobile si cartiere rezidentiale in afara retelei, pentru zone care necesita upgrade-uri si le propune managementului pentru implementare).
• ImpIementeaza actiuni zonale agreate cu managerul regional, propune proactiv masuri pentru eficientizarea sistemului de lucru si imbunatatirea experientei clientului in magazin.
• Asigura instrumentele necesare efectuarii incasarilor in centrele de relatii cu clientii (facturi, chitante, riboane,hartie, alte materiale consumabile), precum si necesarul de rechizite pentru consilierii din echipa sa.
• Intocmeste rapoartele si documentele solicitate de catre superiorul direct, proceduri de lucru si materiale informative pentru consilierii si supervizorii din echipa sa.
• Asigura managementul eficient al stocurilor prin utilizarea platformei de management al echipamentelor (E2E).
• Se asigura ca toti consilierii si supervizorii din echipa sa, prezinta proactiv, vand serviciile UPC si ofera suport in testarea produselor tuturor clientilor potentiali si existenti in scopul de a atinge obiectivele de vanzare zonale si de a creste potentialul de vanzare al zonei.
• Se asigura ca toti angajatii cunosc si pun in aplicare standardele de vanzare agreate la nivel de companie.
• Se asigura ca angajatii folosesc instrumenetele oferite de companie in vederea segmentarii corecte a portofoliului de clienti si a identificarii nevoilor specifice fiecarui client.
• Se asigura ca prin intermediul magazinelor sunt transmise corect si cu profesionalism informatiile adecvate privind campaniile promotionale si deciziile companiei (schimbari in grila de programe, tarife, etc).
• Preia spre rezolvare cazurile dificile de la consilierii si supervisorii din zona sa, le rezolva sau le deleaga catre managerul regional, daca acestea depasesc nivelul sau de responsabilitate, urmarind situatiile pana la finalizarea lor cu succes.
• Urmareste realizarea completa a procesului de interactiune cu clientul, pornind de la momentul de identificare a nevoii pana la momentul solutionarii acesteia (close the loop).
• Studii superioare finalizate intr-unul din domeniile economic, financiar, tehnic sau stiinte socio-umane.
• Experienţă de minim 12 luni în domeniul relaţiilor cu clienţii
• Experienta in formarea, organizarea si coordonarea unei echipe
• Experienta in vanzari, incasari (operatii cu numerar/de casa)
• Orientare catre client
• Planificare si actiune strategica
• Abilitatea de a construi si dezvolta talente (angajati perfoemanti care sa sustina scopuri organizatiei)
• Orientare catre rezultate
• Abilitatea de a-i inspira si motiva pe ceilalti
• Abilitati de lucru in colaborare si influentarea celorlalti in lucrul in echipa
• Adaptabilitate si suport in schimbare
• Abilitatea de autoevaluare si continua perfectionare
• Creativitate si inovatie
• Cunoasterea limbii engleze, minim nivel mediu
• Cunostinte foarte bune operare pe calculator – lucrul cu MS Office, minim nivel mediu
UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)
Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)