Job expirat
• Verificarea si inregistrarea facturilor de achizitii materiale, obiecte de inventar si marfa;
• Verificarea si inregistrarea deconturilor de cheltuieli si a ordinelor de deplasare;
• Verificarea și revizuirea înregistrărilor și a documentelor privind furnizorii diversi;
• Verificarea fiselor sah si a jurnalelor de cumparari pentru achizitiile de materiale si obiecte de inventar in vederea intocmirii declaratiei de TVA;
• Emiterea si verificarea fiselor de avansuri de trezorerie pe fiecare salariat, ori de cate ori este necesar;
• Asigurarea suportului in cadrul departamentului;
• Intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii;
• Emiterea de situatii diverse solicitate de supervizorul direct.
• Absolvent de studii superioare in domeniul economic (sau in ultimul an de facultate);
• Cunostinte avansate operare PC – MS Office (Excel);
• Cunostinte foarte bune de limba engleza;
• Aptitudini de comunicare si invatare, initiativa, flexibilitate, dinamism;
• Capacitate de analiză şi sinteză;
• Meticulozitate si acuratete, atentie la detalii.
• Lucrul intr-un mediu profesionist, intr-o companie serioasa, stabila;
• Tichete de masa;
• Tichete cadou de sarbatori;
• Se motiveaza suplimentar eficienta, atitudinea si performanta.
Vanzare, montaj si servisare echipamente profesionale HoReCa, frig comercial si industrial, shopfitting, rafturi comerciale si industriale, mobilier