01-11-2016 | EXPIRA LA 01-12-2016
Job expirat
- Gestioneaza baza de clienti cu caracteristicile aferente
- Introduce datele din documentele preluate in sistemul informatic;
- Verifica corectitudinea datelor din facturile emise din facturile emise catre clienti si primite de la clienti;
- Intocmeste, contabilizeaza si verifica lunar documentele fiscale emise;
- Intocmeste componente ale soldurilor conturilor;
- Inregistreaza si prelucreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor de marfa;
- Raspunde de corectitudinea datelor raportate;
- Raspunde de realizarea calitativa si in termen a lucrarilor;
- Raspunde de realizarea obiectivelor individuale.
- experienta minim 2 ani in domeniul contabilitatii primare;
- studii medii (studii superioare constituie avantaj);
- orientare catre rezultat;
- cooperare si spirit de echipa;
- deschidere catre initiativa;
- atentie la detalii;
- abilitati de prioritizare;
- capacitate de analiza si sinteza
Companie de transport si distributie nationala.