Job expirat
- Intocmire facturi, avize si oferte, pe baza comenzilor primite de la agenti / clienti;
- Emiterea documentelor de expeditie ( factura, awb );
- Procesarea retururilor;
- Atributii de evidenta primara si casierie
- Asigura suportul pt celelalte departamente
-Tine evidenta avizelor, a facturilor,a chitantierelor
- Atributii secundare de raportare
- Arhivare periodica a documentelor;
- Emite diverse rapoarte solicitate
-Participa la inventarierea anuala;
- Experienta intr-o pozitie similara;
- Cunoaşterea pachetului MS Office (Word, Excel)
- Experienta de lucru intr-un program de gestiune;
- Cunostinte de contabilitate primara;
- Capacitate de adaptare si invatare rapida, flexibilitate, dinamism, competente de comunicare si lucru în echipa, rezistenta la stres
- Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor;
- Atentie la detalii, rigurozitate, spirit analitic si de observatie;
- Experienta anterioara in operare calculator reprezinta un avantaj;
- Motivare si dorinta de a invata
Posibilitatea de a lucra pe termen lung, in cadrul unei echipe tinere si dinamice;
Program de lucru full time alternativ
Oferim un salariu motivant si bonuri de masa.
Pamas Trading SRL este o companie cu 16 ani de experiență și în continuă dezvoltare în domeniul Pet / Vet cu o echipa ambițioasă, formată în mare parte din medici veterinari.
Obiectul principal de activitate: importul și distribuția produselor medicinal veterinare, hrană și accesorii pentru animale de companie.
Ne străduim să fim un adevărat partener clientilor nostri oferindu-le produse la preţuri competitive, cu un raport foarte bun calitate pret si servicii prompte si de calitate legate de activitatea de distribuţie.
Produsele comercializate se bucură pe plan intern și internațional de un feedback excelent, înregistrand creșteri majore în cotele de piață. Ne bucură faptul că putem oferi consumatorilor din Romania o nutriție corectă, susținută științific și diferită de produsele existente pe piața noastră.