Job expirat
• Verificarea ofertelor de pret pentru piese si servicii si emiterea facturilor;
• Intocmire facturi externe;
• Intocmire periodica diverse centralizatoare, (pe clienti, pentru prestari servicii DAAS,pentru piese oferite in garantie, etc);
• Inregistare rapoarte service tehnicieni;
• Inregistrare contracte de punere in functiune pentru magazinele retail.
• Experienta de min. 1 an pe un post similar;
• Studii superioare/ medii (finalizate prin examen de bacalaureat);
• Abilitati si viteza operare PC;
• Cunostinte operare Microsoft Excel / Word / Outlook;
• Atentie distributiva;
• Experienta in lucrul cu un ERP (in special Microsoft Axapta / Navision) reprezinta un avantaj semnificativ;
• Cunoasterea lb. engleze la un nivel mediu reprezinta un avantaj;
o tichete de masa, cadou;
o telefon;
Comert cu mobilier, echipamente profesionale pentru segmentul HoReCa, frig comercial si industrial, rafturi comerciale si industriale, servicii de mentenanta si service.