Job expirat
Resposabilitatile job-ului presupun efectuarii curateniei, in cladiri de birouri, cladiri de apartamente, showroom-uri, hale si depozite industriale, spatii comerciale, sedii de banci, cluburi, restaurante, institutii, s.a.m.d.
RESPONSABILITATI:
-Sa curete camerele, holurile si alte incaperi, manual sau folosind echipament de curatenie, scule profesionale pentru curatenie automata: aspiratoare profesionale, masini de spalat automate si semiautomate, etc.
-Sa curete si sa dezinfecteze incaperi si spatii (indepartarea molozului si aspirarea prafului, desprafuirea tavanului si peretilor, curatarea resturilor de materiale de constructii de pe toate suprafetele, aspirarea, curatarea si spalarea pardoselilor dure si a plintelor, curatenia in toalete, in bucatarii, etc.);
-Disponibilitate pentru deplasari cu echipa;
-Responsabilitatile postului implica atat munca in teren la clienti, cat si la sediile societatii; societatea suporta cheltuielile de deplasare, cazare si masa.
-Experienta minima in activitate;
-Absolvent/a de studii gimnaziale;
-Persoana muncitorare, responsabila, ordonata si atenta la detalii;
-Persoana dinamica, entuziasta; cu spirit de echipa;
-Rezistenta la stres;
-Fara abateri de la lege sau sancțiuni la locul de munca.
-Salariu motivant, negociabil, mai mare decat salariul minim pe economie;
-Tichete de masa sau diurna conform legii;
-Contract de munca pe perioada nedeterminata;
-Societatea suporta cheltuielile de deplasare, de la locul de munca la domiciliu de 2 ori pe luna;
-Ore suplimentare platite, spor de salariu pentru orele de noapte, conform legii;
-Asigurare medicala, echipament de protectie, etc;
-Oportunitatea unui job stabil.
Isera Consulting Services este o companie tanara si dinamica, cu o crestere spectaculoasa a portofoliilor si cifrei de afaceri, specializata in prestarea profesionala si inovativa a serviciilor externalizate de clienti in domeniile: securitate si sanatate in munca in industrie si servicii, precum si pe santiere temporare si mobile, accounting, resurse umane si managementul calitatii.
Anul 2019 este un an al dezvoltarii teritoriale si integrarii unor noi tipuri de servicii pentru clienti, bazate pe o abordare puternic personalizata si eficienta atat pentru angajatori cat si pentru angajatii acestora.
Ne sustinem afacerea bazandu-ne pe colegi valorosi, carora le oferim intreg suportul pentru dezvoltare personala si performanta in munca.
Satisfactia clientilor nostri se masoara cu fidelitatea acestora, cresterea numarului de servicii contractate si diminuarea costurilor ascunse generate in companiile partenere.