Job expirat
Rolul unui Call Center este acela de asigura suportul informational necesar clientilor sau potentialilor clienti ai unei companii. Principalul canal de comunicare il reprezinta telefonul, la care se adauga e-mail-ul si in unele cazuri chat-ul. In orice Call Center exista un manager, un specialist si unul sau mai multi reprezentanti. Iata ce trebuie sa stie sa faca fiecare dintre acestia.
Preia comenzile, verificand informatiile necesare si transmiterea acestora catre clienti sau departamentele specializate.
Ofera informatii despre produse / servicii raspunzand la intrebarile clientilor si oferind asistenta cand este necesar.
Mentine in permanenta baza de date a Call Centerului actualizata la zi prin introducerea de noi informatii si actualizarea jurnalului de contacte si apeluri.
Imbunatateste rezultatele departamentului prin recomandarea modificarilor.
Mentine echipamentul operational, urmand procedurile standard stabilite de companie. Raporteaza orice defectiunie superiorilor si departamentului IT.
Pachet salarial motivant;
Bonus de performanță anual;
Posibilități de dezvoltare profesională într-o companie de nivel national
Mediu de lucru profesionist si plăcut.
SC ROGRI IMPEX SRL a fost infiintata in anul 2005 si are ca principal domeniu de activitate importul si distributia de ambalaje prin magazinele online proprii.