ANALIST ACHIZITII - Popesti Leordeni

Confidential

10-10-2013 | EXPIRA LA 12-10-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

-comanda produse catre furnizorii interni si externi pe baza previziunilor de vanzari si in concordanta cu limitele de stoc agreate la nivel de companie.
-Intocmeste rapoarte de stoc si analize specifice departamentului.
-monitorizeaza si gestioneaza nivelul stocului de produse pentru mentinerea lui in limitele agreate.
-creeaza si modifica nomenclatorul de produse; crearea codurilor (simple, compuse, structuri) pentru produse regulare, pachete compuse, impachetari/despachetari scriptice.
-asigura o buna comunicare cu furnizorii grupului si cu departamentele Marketing, Vanzari, Productie, Logistica si Financiar si rezolva problemele aparute
-mentine corespondenta externa cu furnizorii grupului si furnizorii interni
-creare rapoarte din diferite programe
-raport logistic Romania – Scorecard (lunar)
-rapoarte de tip eroare de forecast (lunar)
- Introducerea comenzilor si facturilor de la furnizori in SAP si generarea intrarilor de marfa in sistemul de gestiune propriu depozitului central
-urmarirea incarcarii externe si a nivelului stocurilor
-alte sarcini trasate de catre seful direct.
-asigura disponibilitatea produselor pe piata locala printr-o planificare cat mai adevata a comenzilor de aprovizionare catre furnizori, in directa concordanta cu initiativele si planurile locale


CERINTE

Cerinte obligatorii:
- Experienta in domeniu si SAP;
- Engleza f.bine scris si vorbit;
- Capacitate de analiza;
- Aptitudini de lucru cu cifre;
- Responsabilitate;
- Organizat.


BENEFICII OFERITE

Transport gratuit;
Bonuri de masa