SPECIALIST ACHIZIȚII
Descriere / responsabilitati job:
- colaborează cu departamentele interne și furnizorii pentru determinarea corectă a
specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate;
-stabilește și dezvoltă relațiile cu furnizorii;
- cere oferte de preț, analizează și propune soluții de achiziții;
- întreține baza de date și dezvoltă sistemul de evidență al furnizorilor;
- elaborează şi lansează comenzi către furnizori;
- urmarește procesul de livrare și evaluează furnizorii;
- măsoară și monitorizează evoluția stocului de produse;
- urmărește modificarea prețurilor produselor din portofoliu raportată la calitatea acestora;
- prospectează piața și realizează comparații de preț și produse între furnizorii din
portofoliu și cei potențiali.
Cerinte:
- studii superioare în domeniul tehnic sau economic;
- cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
- excelente abilități de utilizare a calculatorului (Word, Excel);
- abilități de comunicare, capacitate de sinteză, rigurozitate,
orientare către client şi proces;
- abilități de negociere.
Oferta (Bonusuri):
- mediu de lucru plăcut și competitiv, alături de colegi tineri și dinamici;
- suport continuu pentru creșterea profesională;
- contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
- pachet salarial atractiv, inclunzând tichete de masă și transport gratuit.