Job expirat
Atributii, responsabilitati:
1. Colaboreaza impreuna cu Directorul General in vederea atingerii obiectivelor de afaceri ale societatii, in conformitate cu bugetul propus si aprobat;
2. Planifica, organizeaza, dirijeaza si controleaza intreagul department commercial in vederea indeplinirii obiectivelor;
3. Urmareste si asigura desfasurarea activitatii in departamentul de vanzari, pe baza instructiunilor, planurilor si strategiilor aprobate conform politicii si procedurilor companiei;
4. Gestioneaza activitatile de vanzari, in baza directivelor primite si a strategiilor aprobate, organizand si participand la intilniri specifice acestui domeniu dezvoltand relatii corecte cu clientii si furnizorii companiei, la toate nivelele;
5. Urmareste imbunatatirea performantei echipei de vanzari, incurajandu-le creativitatea, identificandu-le punctele forte si eventualele carente, oferindu-le competentele si cunostiintele dobandite de-a lungul experientei sale in acest domeniu;
6. Participa la negocierea contarctelor cu clientii, la negocierea conditiilor de vanzari, pentru a stabili politica promotionala si politica de preturi;
7. Planifica si elaboreaza impreuna cu Directorul General, Departamentul de Marketing, strategii, politici si planuri de vanzare, dezvoltare si lansare de noi produse;
8. Propune anual un buget de vanzari in baza politicii sale comerciale;
9. Analizeaza permanent piata, produsele competitive si concurenta in sine;
10. Recruteaza si instruieste permanent personalul din vanzari;
11. Planifica si asigura impreuna cu Directorul de Logistica bune conditii organizatorice in vederea desfasurarii unei activitati eficace si eficiente a sistemului de: depozitare, transport si distributie;
12. Planifica si urmareste impreuna cu Departamentul Financiar-Contabil, un sistem echilibrat de plati si incasari a contravalorii produselor comercializate;
13. Colaboreaza cu Directorul General si cu Departamentul de Marketing pentru a defini cu exactitate activitatea de marketing, strategiile de stabilire a preturilor, canale de distributie, gama de produse si servicii de comunicare/promovare, dobandind o cunoastere profunda a produselor companiei;
Cerinte obligatorii:
1. Experienta in negocierea contractelor comerciale cu clientii International Key Account (IKA), confirmata de rezultate relevante;
2. Cunoscator de cel putin o limba straina de circulatie internationala (preferabil: engleza sau italiana);
3. Disponibilitate la program prelungit si deplasari atat in tara cat si in strainatate;
4. Cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, PowerPoint);
1. Pachet salarial corelat cu performantele obtinute;
2. Masina de serviciu, telefon mobil, laptop;
3. Diurna si cazare pentru deplasari.
Producatoarea pastelor fainoase Monte Banato. Societatea asigura si distributia acestora prin cele 16 depozite proprii deschise in diferite orase ale tarii.
Numar de angajati : 300.