Job expirat
Raspunde prompt si solutioneaza cererile si intrebarile clientilor in scris (email, chat) si verbal (telefon)
- Gestioneaza si solutioneaza reclamatiile clientilor
- Utilizarea tool-urile interne de suport pentru a raspunde corect clientilor si in acord cu procedurile existente
- Realizeaza inregistrarile actiunilor realizate conform procedurilor existente.
Pentru clientul nostru, Amazon, companie multinationala lider in domeniul comertului on-line, recrutam la nivel national Agente de Servicio al Cliente.
Noii colegi, buni cunoscatori ai limbii spaniole, vor forma echipa Centrului Virtual Suport Clienti si vor raspunde intrebarilor clientilor prin telefon, e-mail si chat.
Cerinte:
- Nivel avansat de limba spaniola scris/citit/verbal
- Orientat spre client si spre rezolvarea cererilor acestora
- Abilitati excelente de comunicare
- Capacitate de a lucra independent intr-o maniera profesionista, integra si eficienta
- Capacitate foarte buna de organizare si prioritizare
- Cunostinte de utilizare calculator (Microsoft Office, e-mail, camere de chat si Internet)
- Familiarizat/a cu site-urile de cumparaturi on-line
- Disponibilitatea de a participa si de a finaliza cu succes trainingul initial de patru saptamani, 40 de ore pe saptamana. Trainingul se realizeaza virtual de la domiciliu
- Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil, incluzand si ture de weekend in rotatie
- Studii: minim studii liceale
Cerinte logistice&tehnice privind derularea activitatii la domiciliu:
- Spatiu birou dedicat la domiciliu (fara zgomot de fond, intreruperi, distrageri)
- Calculator 4Gb RAM, sistem de operare Windows 7 sau 8/8.1 cu licenta
- Acces la Internet de mare viteza - 4Mbs download speed
- Casti cu microfon
- Linie telefonica (telefon fix) in timpul programului de lucru, in apropierea calculatorului + casti cu microfon pentru teelfonul fix
- Sesiuni de training complexe
- Pachet salarial competitiv, bonusuri lunare in functie de performanta
- Oportunitatea de a te dezvolta intr-un mediu multinational, dinamic, distractiv, provocator, creativ si atent la natura, alaturi de o echipa tanara.
Candidatii care se potrivesc cu cerintele de mai sus sunt invitati sa aplice on-line.
Vom contacta doar candidatii potriviti pentru aceasta pozitie in maxim 3 saptamani.
ADECCO RESURSE UMANE SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 4
Nr. ORCB J40/12364/2003, CUI RO15739037
Capital social subscris si varsat: 392.440 Lei
Nr. autorizatie Agent de Munca Temporara: 17/2005
Autorizatie seria nr. B/ 0000008/25.10.2005
Nr. Operator Date Personale: 15866
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro
ADECCO ROMANIA SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 3
Nr. ORCB J40/4467/2000, CUI RO 13002186
Capital social subscris si varsat: 360.575 Lei
Nr. Operator Date Personale: 15862
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro
BUCURESTI (HQ)- Doctor Iacob Felix Nr. 28, Sector 1, Tel.: 021/300 35 46; e-mail: recrutare@adecco.ro
ARAD - Mihai Eminescu nr. 45, Tel: 0257 / 281 147; E-mail: arad@adecco.ro
BRASOV - Str Petru Rares Nr 10; Tel.: 0040 - 372/70.57.95; e-mail: brasov@adecco.ro
CLUJ - Str. Vasile Lupu Nr 36 , Tel: 0264/ 406 234; e-mail: cluj@adecco.ro
IASI - Bld. Tutora Nr. 4, bl. B4 scara D, Tel: 0232 / 206 120; e-mail: iasi@adecco.ro
ORADEA - Str. Tudor Vladimirescu Nr 26; Tel.: 0040 - 727 735 160 e-mail: oradea@adecco.ro
PITESTI - Str. Fratii Golesti Nr. 57, etaj 2; Tel: 0248 / 612 303; e-mail: pitesti@adecco.ro
PLOIESTI - Str Mercurului Nr 1, Tel: 0244/ 519 320; e-mail: ploiesti@adecco.ro
SIBIU - Str. Vasile Milea Nr 11, Ap 57, Tel: 0269 / 206 450; e-mail: sibiu@adecco.ro
TIMISOARA - Str. Popa Sapca Nr. 12 tel: 0256/ 432 211; e-mail: timisoara@adecco.ro