Job expirat
Activitate part-time ce consta in culegerea de date pe baza de chestionar, ghid de interviu si ghid de observatie.
Colaboratorul poate participa la proiecte diferite:
- interviuri in profunzime
- recrutare subiecti pentru focus-grup
- evaluari de tip client misterios
- alte proiecte ce necesita culegere de date, observatii
- operator sondaje de opinie (pe populatie sau manageri)
- introducere date
- Cunostinte minime de utilizare Word, Excel (acces la un PC, internet)
- Telefon fix sau mobil
- Fire sociabila, placuta, organizata, comunicativa
- Corectitudine
- Seriozitate
- Respectarea termenelor de predare
- Nu este necesara experienta in domeniu
Plata se face fie la sfarsitul proiectului, fie lunar pentru proiectele de durata sau de mai mare amploare.
MEDNET Marketing Research Center este o companie privata romaneasca care reuneste specialisti cu o bogata experienta individuala (20 ani in domeniu). Firma MEDNET Marketing Research Center dispune de un sediu si o infrastructura la nivel european, echipa sa fiind una tanara, dinamica si profesionista. MEDNET Marketing Research Center este membra ESOMAR (The World Association for Research Professionals) si SORMA (Societatea Romana de Marketing si Cercetarea Opiniei Publice). Suntem o companie de succes si asteaptam in echipa noastra oameni de succes! Pentru detalii va rugam accesati www.romednet.com.