Job expirat
Responsabilitatea principala: realizarea de interviuri cu diferite persoane la domiciliul acestora. Chestionarele se realizeaza pe laptop sau pe tableta si vizeaza consumul de produse sau servicii.
Timpul alocat acestei activitati depinde de fiecare dintre dumneavoastra, avand de realizat o cota minima de 7 chestionare pe saptamana.
Daca aveti un program de lucru ce se termina la ora 16-17 (sau lucrati in ture), sunteti studenti sau masteranzi, pensionari cu drept de munca si vreti sa va suplimentati veniturile, la GfK vi se ofera posibilitatea de a face acest lucru.
Ce fel de persoane cautam?
•deja angajate. masteranzi, pensionari cu drept de munca, studenti, care doresc sa isi suplimenteze veniturile/cauta locuri de munca bazate per proiecte;
•fara limita de varsta;
•persoane serioase si responsabile;
•ce detin cunostinte minime de operare PC.
Daca aveti un program de lucru ce se termina la ora 16-17 (sau lucrati in ture), sunteti studenti sau masteranzi, pensionari cu drept de munca si vreti sa va suplimentati veniturile, la GfK vi se ofera posibilitatea de a face acest lucru.
Ce fel de persoane cautam?
•deja angajate. masteranzi, pensionari cu drept de munca, studenti, care doresc sa isi suplimenteze veniturile/cauta locuri de munca bazate per proiecte;
•fara limita de varsta;
•persoane serioase si responsabile;
•ce detin cunostinte minime de operare PC.
Ce oferim?
•Un program flexibil, perfect adaptat programului dumneavoastra;
•Plata lunara, fara intarzieri;
•Bonusuri pentru performanta si pentru recomandari;
•Colaborare de lunga durata cu liderul pietei in domeniul cercetarii sociologice in Romania.
GfK reprezintă sursa de încredere care oferă informații relevante despre piață și despre consumatori și care ajută companiile să ia decizii inteligente. Peste 13,000 de experți în cercetarea de piață îmbină pasiunea lor cu cei 80 de ani de experiență GfK în știința datelor. Aceasta permite GfK să ofere insight-uri globale importante, îmbinate cu expertiza locală, în peste 100 de țări. Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare și abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transformă datele din studii în insight-uri acționabile, care să permită clienților săi să-și îmbunătățească avantajul competitiv și să îmbogățească experiențele și alegerile consumatorilor.