Job expirat
• Elaborarea si dezvoltarea strategiei de atragere de fonduri;
• Implementarea unui plan de acţiune pentru atragerea si creşterea valorii donaţiilor/sponsorizărilor si a numărului de donatori persoane fizice şi juridice, menţinerea si consolidarea relaţiilor cu aceştia şi fidelizarea lor;
• Construirea şi managementul documentelor şi a instrumentelor de fundraiging : materiale prezentare, formularea cereri, contracte, actualizarea instrumente on-line (site, blog-uri)
• Dezvoltarea si implementarea campaniilor de strângere de fonduri (posta, face-to-face, e-mail, telemarketing, SMS etc), monitorizarea si evaluarea acestora, încheierea de parteneriate in acest scop, pregătirea si coordonarea persoanelor implicate;
• Organizarea şi managementul de evenimente de strângere de fonduri: pregătire, mediatizare, organizare, logistică, management echipa şi financiar, follow-up
• Identificarea, propunerea si dezvoltarea de noi oportunităţi / canale de strângere de fonduri de la persoane fizice, persoane juridice şi din fonduri publice, precum si încheierea de parteneriate in acest scop;
• Crearea si managementul bazei de date cu donatori privaţi şi firme care sponsorizează (introducere in baza de date, modificări/actualizare, analiza, monitorizare, raportare, proceduri de lucru, interogare baza de date, acces useri);
• Optimizarea si monitorizarea costurilor, respectarea bugetului alocat;
• Menţinerea legăturii continue cu donatorii şi firmele
• Mediatizarea acţiunilor de fundraising şi comunicare continua cu mass-media.
• Studii superioare (comunicare, marketing, management)
• Experienţa minima de trei ani in domeniile marketing/vânzări/comunicare/fundraising;
• Experienţă în organizare de evenimente
• Bună bază de contacte cu persoane juridice, donatori şi/sau finanţatori obţinută din activitatea profesională anterioară.
• Persoană dinamică, organizată, bun negociator, comunicativ şi deschis cu oamenii
• Abilităţi de networking şi public speaking
• Cunoştinţe informatice (Office, Powerpoint, Internet, CorelDraw sau echivalent)
• Experienţa in utilizarea bazelor de date;
• Limba engleză fluent scris si vorbit, Franceza si Italiana constituie un avantaj
• Carnet de conducere categoria B
• Eficienţă şi orientare spre rezultate concrete pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite
• Gândire strategică