Job expirat
RESPONSABILITATI:
- Coordonarea tuturor activitatilor specifice Departamentului de Resurse Umane: analiza muncii, realizarea fiselor de post, recrutarea si selectia personalului, formarea si dezvoltarea angajatilor, evaluarea performantelor, diagnoza organizationala;
- Asigurarea si mentinerea unui sistem unitar de resurse umane calificate si competente pentru indeplinirea obiectivelor institutiei;
- Elaborarea, implementarea si actualizarea strategiilor si politicilor de resurse umane în conformitate cu politicile si strategia generala a firmei.
* Clientul nostru este o importanta companie din Carei.
CERINTE:
- Studii superioare in domeniul resurselor umane sau in domeniul socio-uman;
- Minim 3 ani experienta pe un post similar;
- Abilitati manageriale dezvoltate;
- Bune abilitati de comunicare, negociere, organizare si monitorizare a activitatii;
- Capacitatea de a-i motiva şi mobiliza pe ceilalţi şi de a lucra în echipă;
- Rezistenta la efort si stres;
- Cunostinte avansate de limba engleza;
- Foarte bune cunostinte operare PC - pachetul Office;
- Cunoasterea pietei locale a fortei de munca;
- Cunostinte de Psihologia Muncii si Organizationala;
- Cunoasterea legislatiei muncii (cursul de Inspector Resurse Umane constituie avantaj).
DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.
Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.