09-08-2008 | EXPIRA LA 15-08-2008
Job expirat
Efectuarea operatiunilor de incasari si plati cu numerar (chitante, dispozitii de plata/incasare, foi depunere) si intocmirea zilnica a registrului de casa;
Aduce la cunostinta consultantilor, unit managerilor si directorilor de agentie continutul mesajelor primite de la sediul central si transmite solicitarile acestora catre Sediu Central;
Incaseaza primele de asigurare de la consultanti si clienti, depune zilnic surplusul de numerar la banca;
Ralizarea raportarilor specifice prin intermediul aplicatiilor;
Preia/transmite mesajele telefonice, asigura primirea/trimiterea de fax-uri si email-uri, tine registrul de evidenta privind intrarea-iesirea tuturor documentelor din Agentie;
Dezvolta si mentine relatiile cu clientii companiei (asiguratii), dar si cu potentialii clienti ai acesteia prin oferirea de informatii legate de serviciile Interamerican.
Cunostinte avansate PC;
Abilitati de planificare si organizare a activitatii;
Notiuni de baza privind Client Service, orientare spre client;
Abilitati de comunicare;
Acuratete in indeplinirea sarcinilor;
Asumarea responsabilitatii;
Nivel etic inalt;
Cel putin 2 ani de experienta relevanta.
Interamerican, part of Eureko Group, is one of the leading insurance companies in Romania, offering a large variety of life, non-life insurance and Medisystem, the first integrated system of medical services. Interamerican s mission is to assure that our clients get the best insurance programs through our team members professionalism.