Job expirat
Ofera informatii clientilor privind produsele si serviciile oferite de companie
Desfasoara activitati cu caracter administrativ (trimite fax-uri si mail-uri, realizeaza legaturi telefonice, completeaza necesarul de papetarie si emite comanda catre sediu
Completeaza si mentine evidenta documentelor specifice de retur si de transport marfa la domiciliu si a certificatelor de garantie pentru produsele cumparate de clienti
Inregistreaza datele persoanelor fizice si juridice, in baza de date a magazinului
Incaseaza contravaloarea marfii achizitionate de client si emite documentele fiscale aferente
Intocmeste zilnic documentele de casa, monetarul si fisa de documente (foile CEC, ordin de plata, bonuri POS, tichet etc.)
Efectueaza plati in baza documentelor semnate de conducerea magazinului
Efectueaza activitati financiar
contabile, prin intocmirea evidentelor si gestionarea documentelor corespunzatoare magazinului, atunci cand inlocuieste contabilul sef
Inregistreaza marfa intrata/iesita in stocul curent al magazinului si intocmeste documentele corespunzatoare receptiei, fiind responsabil de conformitatea datelor introduse cu actele primare
Timpul de lucru anual se va desfasura in ponderi diferite, in cadrul departamentelor case, biroul de informatii, contabilitate si receptie marfa (cu activitati specifice de referent gestiune economica)
Studii economice, specializarea contabilitate si informatica de gestiune
Experienta in domeniul financiar-contabil constituie un avantaj
Cunostinte foarte bune de operare MS Office (Word, Excel, Outlook), SAP si NAVISION
Cunostinte cu privire la produsele comercializate
Autonomie si capacitate de a evalua situatii complexe
Harnic, perseverent, cu initiativa si orientat spre invatare
Diplomat, cu bune abilitati de comunicare si gestionare a conflictelor
Atentie distributiva, capacitate de analiza si simt dezvoltat al responsabilitatii
Abilitati de organizare, planificare si prioritizare a activitatilor
Pachet salarial motivant (salariu fix, bonuri de masa, bonus de performanta)
Training-uri specifice functiei
Posibilitatea dezvoltarii in cariera
Lider de piata in domeniul retailului de materiale de constructii si amenajari interioare, Dedeman se dezvolta continuu prin seriozitate, ambitie, perseverenta, implicare, onestitate si harnicie. Acestea sunt valorile dupa care se ghideaza, pe care le pune in serviciul clientilor si pe care le incurajeaza si le cultiva la angajati, fiind mereu “dedicat” dezvoltarii lor profesionale.
In cei peste 20 ani de activitate, Dedeman a dezvoltat un management organizational occidental, cuprinzand traininguri si stagii de pregatire, activitati ce s-au reflectat in expertiza si fidelizarea angajatilor. Succesul acestui tip de management a dus la nominalizarea companiei noastre in revista Capital 2005, in topul companiilor care îşi tratează angajaţii cu respect, iar în 2006 pe locul 8 în topul firmelor pentru care merită să lucrezi. In 2010, Dedeman a fost al 4-lea cel mai mare angajator cu capital privat romanesc.
Capitalul uman este unul dintre cele mai importante atuuri ale noastre aducand plus valoare prin oferirea de produse si servicii excelente clientilor nostri si facand mereu proba valorilor noastre comune. De aceea, ii sprijinim si incurajam pe cei peste 8000 de angajati sa aiba initiative si sa se dezvolte personal si profesional, avand grija, in acelasi timp, ca acestia sa mentina echilibrul intre activitatea profesionala si viata privata.
Pentru mai multe detalii vizitati www.dedeman.ro