Job expirat
- Raspunde de gestionarea comunicarii cu furnizorii pe probleme de calitate si Sistem de Management al Calitatii inclusiv de gestionarea, tratarea si monitorizarea reclamatiilor catre furnizori;
- Asigura gestionarea documentelor si inregistrarilor de calitate care au regim controlat;
- Raspunde de crearea si punerea in aplicare a functiunii “VOCEA CLIENTULUI”;
- Monitorizeaza derularea planului de imbunatatire
- Cunostinte standard ISO 9001 (ISO TS 16949 constituie avantaj);
- Cunostinte standard ISO 14001 constituie avantaj;
- cunostinte de analiza 8D (QRQC constituie avantaj);
- cunostinte PPAP;
- SPC;
- cunostinte bune de limba engleza (limba franceza sau germana constituie avantaj);
- cunostinte bune de operare calculator ;
- abilitati de comunicare , organizare si planificare;
- seriozitate si implicare in sarcinile echipei
Firma noastra face parte din grupul international ANVIS cu sediul central in Germania.