Job expirat
• Intermedierea relatiei furnizor-client;
• Cautarea si contactarea in mod regulat a unor potentiali furnizori;
• Comunicarea directa cu clientii si asistentii acestora;
• Organizare delegatii sub coordonarea Merchandise Manager / Merchandiser;
• Intocmirea ofertelor;
• Preluarea comenzilor si expedierea mostrelor;
• Intocmirea cataloagelor de birou cu produsele preluate;
• Traducerea diverselor documente;
• Monitorizarea derularii comenzilor in sistemele clientilor si in sistemul de centralizare al companiei;
• Participarea la intalniri cu furnizorii si clientii, atat in tara cat si in strainatate.
• 3 ani experienta in vanzari B2B sau telesales;
• Cunostinte avansate de limba germana; avantaj – limba engleza;
• Abilitati de comunicare si negociere;
• Abilitati organizatorice;
• Cunostinte avansate de operare calculator;
• Dispus la calatorii in tara si in afara tarii (in principal in Germania);
• Permis de conducere categoria B.
Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane. Serviciile noastre: recrutare, angajare temporara, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal,training, teambuilding.
Trenkwalder este una dintre cele mai mari companii de recrutare, selecţie şi plasare de personal din România, având 9 filiale în Sibiu, Bucureşti, Piteşti, Oradea, Timişoara, Cluj, Iaşi, Arad, Braşov cu 99 de consultanţi şi venituri consolidate de 22 de milioane de euro în 2011 (Trenkwalder şi Trenkwalder Services). Trenkwalder este membră a Asociaţiei Române a Agenţilor de Muncă Temporară (ARAMT).