Job expirat
Descrierea jobului
Atributiile tale sunt:
• Sa lucrezi cu rigurozitate pe soft-ul imobiliar intern CRM (baza de date electronica), pentru a spori eficienta muncii;
• Sa preiei o parte din baza de date existenta ( clienti privati si dezvoltatori imobiliari) si sa o gestionezi in timp la nivel profesional
• Sa prospectezi piata imobiliara in a identifica noi potentiali clienti vanzatori/cumparatori;
• Sa inspectezi personal proprietatile imobiliare ce urmeaza a fi contractate
• Sa controlezi cu rigurozitate situatia juridica a imobilelor inainte de a fi contractate
• Sa efectuezi sesiuni de fotografiere/filmare a proprietatilor contractate
• Sa furnizezi informatii exacte/complete departamentului de Marketing pentru listarea proprietatilor
• Sa trimiti oferte/cereri imobiliare propriilor clienti din baza de date;
• Sa iti organizezi saptamana de munca pe ore si zile cu potentiali clienti vanzatori/cumparatori;
• Sa efectuezi vizionarea proprietatiilor cu potentiali clienti cumparatori/chiriasi
• Sa efectuezi gestiuni lunare proprietatilor contractate
• Sa inchei contracte de ofertare/contraofertare in vederea cumpararii/inchirierii
• Sa participi gratuit la diferite evenimente organizate de companie si/sau partenerii sai, privind formarea si dezvoltarea aptitudinilor personale/profesionale
• Sa prestezi servicii profesionale respectand know-how-ul brand-ului
• Sa dezvolti/mentii relatii profesionale cu potentiali clienti si/sau parteneri de afaceri;
• Si multe alte activitati interne extrem de interesante si totodata importante
Esti candidatul ideal daca:
• Detii experienta in sectorul imobiliar sau vanzari, cat si in domenii aferente constructiilor civile/industriale, arhitectura, drept civil/comercial, notariat, cadastru, etc;
• Ai bune abilitati de comunicare;
• Esti un profesionist care doreste o repozitionare a carierei proprii;
• Esti la inceput de drum, motivat sa iti croiesti propria afacere, optand pentru un castig in functie de abilitati si gradul de implicare;
• Iti doresti a fii propriul tau angajator;
• Esti o persoana carismatica, pozitiva si dinamica, orientata spre crestere personala si profesionala;
• Esti disponibil si flexibil pentru un orar prelungit sau deplasari la nivel national/international atunci cand necestita implicare extra;
• Ai permis de conducere si autoturism propriu;
• Detii laptop propriu si cunostinte minime de operare calculator (MS Office, aplicatii web, corel, photoshop, etc);
• Stapanesti una sau mai multe limbi straine;
Iti oferim:
• Venituri lunare cu mult peste media veniturilor oferite de concurenta, comisioanele fiind intre 40% si
60% din veniturile lunare realizate (se garanteaza un venit minim lunar intre 2000/3000 euro in functie
de implicare);
• Independenta totala in gestiunea timpului propriu;
• Susţinerea puternică din partea brand-ului, pentru atingerea obiectivelor comune;
• Posibila asociere pe noi puncte de lucru pe raza de interes a companiei/colaboratorului dupa obtinerea
atestatului Manager Filiala (pregatire interna gratuita minim 6 - 12 luni cu examen final);
• Posibilitatea de a-ti crea propria agenda de lucru beneficiind de un orar independent/flexibil;
• Posibilitatea de crestere profesionala si avansare ca si afiliat/partener pe zonele/orasele/judetele de interes;
• Beneficiezi de o baza de date cu cereri si oferte imobiliara actualizata zilnic;
• Birou personal;
• Suport pentru optimizarea/organizare agendei personale cat si intocmirea/redactarea contractelor;
• Departament Marketing/Copywriter pentru prelucrarea si listarea ofertelor imobiliare contractate;
• Suport tehnic intern: Cadastru, Proiectare, Executare, IT, Foto-Video, Expertize, Infrastructura, Creditare;
• Formare profesionala si coaching gratuit in tehnici de: comunicare, gestionare, negociere, tratative
cadastru, drept civil si comercial, consultanta financiara, contabilitate primara, evaluare si
expertize tehnice imobiliare, management organizational, marketing, etc)
• Interactiune cu colegi experimentati la nivel national si international;
• Departament intern privind consultanta financiara - credite si asigurari;
• Mediu plăcut si linistit de muncă;
• Sustinere juridica pentru conflictele juridice contractuale;
• Sustinere financiara marketing indoor si outdoor.
Cu speranta de a ne mari echipa cu tineri antreprenori, asteptam CV-ul tau la adresa office1@tki.ro ,vom analiza pozitia care ti se potriveste in echipa noastra si te vom invita la o discutie in prealabil cu managerul de agentie.
Date de contact:
Sibiu, Str. Calea Dumbravii 29
Web-site: www.tki.ro
E-mail: office1@tki.ro
Tel. Secretariat : 0760692205
Companie lider in sectorul dezvoltarii imobiliare.