Job expirat
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice, corespondenta, email
- prelucrarea documentatiei specifice
- organizarea si asigurarea implementarii procedurilor de lucru, in conformitate cu cerintele zilnice;
- rezervari hotel / restaurant pentru partenerii interni / externi, etc;
- managementul documentelor companiei - (sortarea si expedierea corespondentei preluarea, inregistrarea, prelucrarea, indosariere si arhivarea documentatiei si corespondentei, a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati, securizarea informatiilor cu caracter personal sau confidential);
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- actualizarea bazei de date documente in registre si fisiere electronice;
- elaborarea, traducerea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- asigurarea suportului administrativ pentru desfasurarea activitatii;
- comunicarea cu clientii si furnizorii companiei;
- activitati de preluare sarcini de la managerul general pentru rezolvare
- actualizarea zilnica a agendei directorului general.
- Absolvent/a cu studii medii sau superioare;
- Experienta pe o poziție similara reprezinta un avantaj;
- Cunostinte PC (MS Office, etc.) nivel avansat;
- Abilitati de comunicare si organizare;
- Atitudine pro-activa, dorinta de a invata;
- Capabil/a sa lucreze eficient și cu termene precise;
- Capabil/a sa lucreze individual, dar si in echipa;
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- Capacitate de a respecta cerinte precise;
- Atentie la detalii;
- Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate.
- Aspect ingrijit, placut
Salariul tine cont de experienta si abilitatile candidatului, se negociaza in cadrul interviului.
Compania ofera posibilitati extinse si scalabile de dezvoltare personala, promovare si cresterea veniturilor
Bonusuri de performanta se vor detalia in cadrul interviului
Isera Consulting Services este o companie tanara si dinamica, cu o crestere spectaculoasa a portofoliilor si cifrei de afaceri, specializata in prestarea profesionala si inovativa a serviciilor externalizate de clienti in domeniile: securitate si sanatate in munca in industrie si servicii, precum si pe santiere temporare si mobile, accounting, resurse umane si managementul calitatii.
Anul 2019 este un an al dezvoltarii teritoriale si integrarii unor noi tipuri de servicii pentru clienti, bazate pe o abordare puternic personalizata si eficienta atat pentru angajatori cat si pentru angajatii acestora.
Ne sustinem afacerea bazandu-ne pe colegi valorosi, carora le oferim intreg suportul pentru dezvoltare personala si performanta in munca.
Satisfactia clientilor nostri se masoara cu fidelitatea acestora, cresterea numarului de servicii contractate si diminuarea costurilor ascunse generate in companiile partenere.