Job expirat
Organizează, coordonează şi conduce din punct de vedere profesional activitatea serviciului de pază care îndeplineşte sarcini la beneficiari, respectă/impune respectarea clauzelor contractuale
Instruieşte agenţii de pază care îndeplinesc sarcini, conform exigenţelor
Organizează, coordonează şi controlează efectuarea serviciului de pază, şi face consemnările în forma prevăzută
Procesează şi planifică eventualele exigenţe suplimentare ale beneficiarilor
Controlează din punct de vedere profesional munca agenţilor de pază, prin intermediul sistemului de videocamere
Efectuează verificări cu filtrare în sistemul Poseidon, conform unor dispoziţii speciale
Urmăreşte completarea fişelor de control Poseidon
Culege informaţii despre activitatea agenţilor de pază şi despre alte evenimente, persoane care facilitează prevenirea, recunoaşterea
Urmăreşte cu regularitate starea sistemului Poseidon, şi verifică funcţionalitatea acestuia
Întocmeşte rapoarte de control, analize săptămânale, conduce evidenţele
Participă activ la elaborarea dispoziţiilor de reglementare a serviciului de siguranţă
Participă activ la alegerea subantreprenorilor zonali potriviţi
Organizează, coordonează şi controlează activitatea serviciului de siguranţă
Pregătirea profesională continuă a colegilor de muncă
Formarea unor sisteme, metode de pază şi protecţie eficiente
Derulează proiecte legate de deschiderea unor magazine
Face propuneri pentru introducerea unor noi metode, măsuri
Participă la inventarele beneficiarilor, dacă este solicitat
Menţine legătura permanentă şi se consultă cu conducătorii zonali ai Beneficiarilor
Menţine legătura cu subantreprenorii, săptămânal, iar la nevoie zilnic
Urmăreşte continuu funcţionarea sistemelor PSI instalate la beneficiari
Urmăreşte cu atenţie evoluţia minusurilor de inventar
Se consultă cu conducătorul zonal competent al beneficiarului despre minusurile de inventar, respectiv despre condiţiile, posibilităţile de a le reduce
Evaluarea, diminuarea factorilor de risc
Colaborează cu beneficiarii, cu autorităţile de resort
În caz de catastrofă, coordonează la faţa locului operaţiunile de salvare şi de limitare a pagubelor
La solicitarea beneficiarului organizează, coordonează exerciţiile de simulare a intervenţiilor în caz de catastrofă
La solicitarea beneficiarului participă activ la cercetarea abuzurilor în serviciu
Ţine evidenţa la zi a documentelor de control prevăzute şi a altor documente conexe
Îndeplineşte orice altă sarcină dată de angajator, care corespunde calificării şi atribuţiilor sale.
Cel puţin bacalaureat, studiile superioare de specialitate reprezintă un avantaj
Autorizaţie de pază-protecţie a bunurilor şi persoanelor
Minimum 2 ani de experienţă profesională în domeniul pazei bunurilor
Cunoştinţe în domeniul tehnicii de calcul, măcar la nivel de utilizator (Office)
Cunoaşterea limbii maghiare
Aspect îngrijit, ordonat, ţinută de afaceri.
Atitudine amabilă, fermă
Excelente capacităţi de comunicare
Persoană hotărâtă, de încredere
Capacitatea de a lucra şi de a lua decizii în mod independent
Aptitudinea de a recunoaşte şi de a rezolva problemele
Personalitate rezistentă la solicitări psihice şi la conflicte
Capacitate de reacţie rapidă
Firmă în domeniul serviciilor de pază şi protecţie, care desfăşoară următoarele activităţi: pază şi protecţie la standarde ridicate în special în domeniul comerţului, soluţii personalizate de tehnica siguranţei, management de risc, proiectarea, implementarea şi întreţinerea sistemelor de securitate, securitatea afacerilor caută pentru filiala din Sibiu conducător zonal - domeniu comercial